Kødder du. Blir HU miss.paradiseÅneeei glemte jeg lå forran, sorry!!! Lett bli revet med
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kødder du. Blir HU miss.paradiseÅneeei glemte jeg lå forran, sorry!!! Lett bli revet med
![]()
Hehe, vet hvordan det erÅneeei glemte jeg lå forran, sorry!!! Lett bli revet med
![]()
Ser ut som en dronningtittel. Kanskje en ny vri?Kødder du. Blir HU miss.paradise![]()
Hun nevnte ikke Kevin. Stakkar, er han glemt han daDøde av at Emilie påpekte at hun skulle ringe Mads! Haha![]()
Ja jeg er enig. Er så mye som skjer så man blir litt sånn hæææ. Før fikk vi alltid se de ulike alliansene sine planer. Men liker at det ikke er så forutsigbartAaah, er så lenge til mandagHaha! Syns de har klart å gjøre det veldig spennende i år
![]()
Liker ikke at Martine får makt. Fysj!
Hehe, han var godt glemt her ogHun nevnte ikke Kevin. Stakkar, er han glemt han da![]()
Veldig bra å stå for det hun gjør. Det er mer voksent enn hva de andre jentene har gjort. Håper de lærer litt egentlig.
Og så kan TV3 sende henne inn igjen hehe
Ikke sant! I fjor syns jeg det var kjedelig, for forutså så mye, men i år sitter jeg som et spørsmålstegn hver ukeJa jeg er enig. Er så mye som skjer så man blir litt sånn hæææ. Før fikk vi alltid se de ulike alliansene sine planer. Men liker at det ikke er så forutsigbart![]()
Må sjekke han og Mads på insta merker jeg #stalker hahaHehe, han var godt glemt her ogHan blir vel heller glad for en tlf fra hu
*fnis*
Blir spennende å seJeg er ganske sikker på at Emilie kommer inn igjen jeg altså!
Vet ikke om flere av det gjør det, men på instagram så kan du se hvor lenge de forskjellige deltakerne ikke var aktive. Sånn som Mads var kun noen uker han ikke var aktiv, mens Emilie var ikke aktiv på 9 uker- altså, hvis min "teori" stemmer, så kommer hun inn igjen![]()
#stalker much, haha!!Jeg er ganske sikker på at Emilie kommer inn igjen jeg altså!
Vet ikke om flere av det gjør det, men på instagram så kan du se hvor lenge de forskjellige deltakerne ikke var aktive. Sånn som Mads var kun noen uker han ikke var aktiv, mens Emilie var ikke aktiv på 9 uker- altså, hvis min "teori" stemmer, så kommer hun inn igjen![]()
Haha, må jo stalke de litt på insta#stalker much, haha!!Elsker engasjementet ditt! PH er seriøst dagens lille høydepunkt! ;D Ekstra gøy med denne tråden! Se for dere alle oss sitte på kafé og diskutere gårsdagens episode liksom, hahaha! ;D
Virker som at Martine kanskje ble litt usikker på Isabell? At hun synes hun er litt "svak" som faller for alt Sara sier. Hmmm...
Emilie kommer nok inn igjenkjenner henne fra vi var små, så har henne på face, og der hinter hun en del til de som skriver at "jaja nå giddee jeg ikke følge mer med siden du ikke er der" at "åjoda du må nok fortsette følge med du
" og blabla
![]()
Jeg håper hun får en sjanse til siden hun sendte seg selv hjem sånn. Hun gjorde jo ikke det fordi hun ville hjem, men fordi hun utspilte seg selv egentlig. Håper TV3 gir henne en ny sjanseJeg er ganske sikker på at Emilie kommer inn igjen jeg altså!