Paradise Hotel Norge

Aaah, er så lenge til mandag :P Haha! Syns de har klart å gjøre det veldig spennende i år :)
Liker ikke at Martine får makt. Fysj!

Aaah, er så lenge til mandag :P Haha! Syns de har klart å gjøre det veldig spennende i år :)
Liker ikke at Martine får makt. Fysj!
Ja jeg er enig. Er så mye som skjer så man blir litt sånn hæææ. Før fikk vi alltid se de ulike alliansene sine planer. Men liker at det ikke er så forutsigbart :)

Ja jeg er enig. Er så mye som skjer så man blir litt sånn hæææ. Før fikk vi alltid se de ulike alliansene sine planer. Men liker at det ikke er så forutsigbart :)
Ikke sant! I fjor syns jeg det var kjedelig, for forutså så mye, men i år sitter jeg som et spørsmålstegn hver uke :P Haha!

Hahah Emilie er kanskje verdens morsomste "stalker" :D synes forholdet hennes til Mats er så morsomt :p kjempetrist at hun sendte seg selv ut. Håper hun kommer inn igjen, ellers er det jo fint lite å følge med på. Bare taktikk og baksnakking på isdronningene. Spent på neste uke! Ikke ofte man ser fram til ukedagene framfor helgen :p

Jeg er ganske sikker på at Emilie kommer inn igjen jeg altså!
Vet ikke om flere av det gjør det, men på instagram så kan du se hvor lenge de forskjellige deltakerne ikke var aktive. Sånn som Mads var kun noen uker han ikke var aktiv, mens Emilie var ikke aktiv på 9 uker- altså, hvis min "teori" stemmer, så kommer hun inn igjen :D

Vet ikke om flere av det gjør det, men på instagram så kan du se hvor lenge de forskjellige deltakerne ikke var aktive. Sånn som Mads var kun noen uker han ikke var aktiv, mens Emilie var ikke aktiv på 9 uker- altså, hvis min "teori" stemmer, så kommer hun inn igjen :D
Blir spennende å se :)

#stalker much, haha!! :D Elsker engasjementet ditt! PH er seriøst dagens lille høydepunkt! ;D Ekstra gøy med denne tråden! Se for dere alle oss sitte på kafé og diskutere gårsdagens episode liksom, hahaha! ;D

Virker som at Martine kanskje ble litt usikker på Isabell? At hun synes hun er litt "svak" som faller for alt Sara sier. Hmmm...

#stalker much, haha!! :D Elsker engasjementet ditt! PH er seriøst dagens lille høydepunkt! ;D Ekstra gøy med denne tråden! Se for dere alle oss sitte på kafé og diskutere gårsdagens episode liksom, hahaha! ;D

Virker som at Martine kanskje ble litt usikker på Isabell? At hun synes hun er litt "svak" som faller for alt Sara sier. Hmmm...
Haha, må jo stalke de litt på insta:P *fnis* er så glad for denne tråden, for er nesten ingen av venninnene mine som ser på i år:P
Har merket det selv, men Isabell virker veldig naiv og :)

Emilie kommer nok inn igjen :D kjenner henne fra vi var små, så har henne på face, og der hinter hun en del til de som skriver at "jaja nå giddee jeg ikke følge mer med siden du ikke er der" at "åjoda du må nok fortsette følge med du ;)" og blabla :D

Emilie kommer nok inn igjen :D kjenner henne fra vi var små, så har henne på face, og der hinter hun en del til de som skriver at "jaja nå giddee jeg ikke følge mer med siden du ikke er der" at "åjoda du må nok fortsette følge med du ;)" og blabla :D

jeg håper hun kommer inn igjen:D Etter gårsdagen fikk jeg sykt respekt for dama, hun gikk ut med hue hevet og ren sanvittighet, så håper hun kommer inn og kicker ass og får ut isdronningen.

Og hva er greia med Martine,hun virker så eiesyk på isabel blir sur fordi hun sa unnskyld til Sara, og aldri skulle tvile på henne igjen:eek: Syns det var voksent gjort av Isabel.

Jeg håper hun får en sjanse til siden hun sendte seg selv hjem sånn. Hun gjorde jo ikke det fordi hun ville hjem, men fordi hun utspilte seg selv egentlig. Håper TV3 gir henne en ny sjanse :D

Back
Topp