Paradise Hotel Norge

Han nye var litt tragedie egentlig. Stakkars som prøvde så hardt. Håper det endrer seg. Nysgjerrig på hvem han splitter i morgen :)

Han nye var litt tragedie egentlig. Stakkars som prøvde så hardt. Håper det endrer seg. Nysgjerrig på hvem han splitter i morgen :)

Han gjør nok som Martine vil. Så da blir det vel Linn og Fredrik.

Han gjør nok som Martine vil. Så da blir det vel Linn og Fredrik.
Desverre! Håper ikke han blir låst eller noe. Men de viste litt av parsermonien, og da dtår CF plutselig med Elin. Men det kan hende at de har lagd en fake en som i uke 2.

Jeg lurer på hvorfor i alle quotene får alle mitt profilbilde.
Jeg blir jo helt forvirret og før jeg ser nickene tenker jeg at dette har jo ikke jeg skrevet.
1428995104335.jpg

For en type!! Han var skikkelig irriterende..... Spennende å se om han fortsetter sånn

Desverre! Håper ikke han blir låst eller noe. Men de viste litt av parsermonien, og da dtår CF plutselig med Elin. Men det kan hende at de har lagd en fake en som i uke 2.

Martine blir jo "dronning" eller noe sånt. Men dronningen pleier jo være ond i eventyr. Er hun "god" dør dronningen som regel :P

Jeg lurer på hvorfor i alle quotene får alle mitt profilbilde.
Jeg blir jo helt forvirret og før jeg ser nickene tenker jeg at dette har jo ikke jeg skrevet.
Vis vedlegget 112350
Haha det har ikke jeg sett, så må være en bug i appen din :) prøv å restarte appen på nytt, eller slett og last ned på nytt :)

Håper han splitter Audun og Isabelle! Hahaha, tenk så sure dem hadde blitt!!!

Det hadde vært gøy!

Ja, og ikke bare det, men da hadde nok neppe "den siden" klart å omrokkere slik at Audun fikk bli, for dem er jo bare Isabelle og Martine. Dem tre andre jentene hadde aldri i livet bytta ut partneren sin for Audun. Så kunne han prøvd å kapre den nye jenta neste uke feks.. Men neida, så smart kunne han jo ikke være..

Er så spent på utfallet denne uken, selvom jeg er redd "team martine" seirer. Han nye fyren er jo bare teit da! Håper han røper at det var Martine :P

Kan ikke karman bare bite Martine i ræva...Hun sitter å sier at Sara styrer så jævelig, men hun er jo ikke noe bedre selv:mad:
Håper Sara og Isabel skjønner at Martine spiller dobbelt og går imot dem.

Kan ikke karman bare bite Martine i ræva...Hun sitter å sier at Sara styrer så jævelig, men hun er jo ikke noe bedre selv:mad:
Håper Sara og Isabel skjønner at Martine spiller dobbelt og går imot dem.

Håper jeg også!!

Back
Topp