Han nye var litt tragedie egentlig. Stakkars som prøvde så hardt. Håper det endrer seg. Nysgjerrig på hvem han splitter i morgen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han nye var litt tragedie egentlig. Stakkars som prøvde så hardt. Håper det endrer seg. Nysgjerrig på hvem han splitter i morgen![]()
Desverre! Håper ikke han blir låst eller noe. Men de viste litt av parsermonien, og da dtår CF plutselig med Elin. Men det kan hende at de har lagd en fake en som i uke 2.Han gjør nok som Martine vil. Så da blir det vel Linn og Fredrik.
Jøsses, så rart! Jeg ser det ikke sånn her i allefallJeg lurer på hvorfor i alle quotene får alle mitt profilbilde.
Jeg blir jo helt forvirret og før jeg ser nickene tenker jeg at dette har jo ikke jeg skrevet.
Vis vedlegget 112350
Er ikke bare i denne tråden da. Men det er skikkelig irriterende.Jøsses, så rart! Jeg ser det ikke sånn her i allefall![]()
Ja det skjønner jeg godt. Prøv å slett appen og last ned på nytt, kanskje det funker?Er ikke bare i denne tråden da. Men det er skikkelig irriterende.
Jeg lurer på hvorfor i alle quotene får alle mitt profilbilde.
Jeg blir jo helt forvirret og før jeg ser nickene tenker jeg at dette har jo ikke jeg skrevet.
Vis vedlegget 112350
Desverre! Håper ikke han blir låst eller noe. Men de viste litt av parsermonien, og da dtår CF plutselig med Elin. Men det kan hende at de har lagd en fake en som i uke 2.
Haha det har ikke jeg sett, så må være en bug i appen dinJeg lurer på hvorfor i alle quotene får alle mitt profilbilde.
Vis vedlegget 112350
Vi får bare håpeMartine blir jo "dronning" eller noe sånt. Men dronningen pleier jo være ond i eventyr. Er hun "god" dør dronningen som regel![]()
Det hadde vært gøy!Håper han splitter Audun og Isabelle! Hahaha, tenk så sure dem hadde blitt!!!
Det hadde vært gøy!
Enig!!Er så spent på utfallet denne uken, selvom jeg er redd "team martine" seirer. Han nye fyren er jo bare teit da! Håper han røper at det var Martine![]()
Kan ikke karman bare bite Martine i ræva...Hun sitter å sier at Sara styrer så jævelig, men hun er jo ikke noe bedre selv
Håper Sara og Isabel skjønner at Martine spiller dobbelt og går imot dem.