Paradise Hotel Norge

Hvor er alle PH-entusiaster her? Jeg kan ikke se dette alene! o_O

Jeg er her!!! Kjempe fornøyd med at Mads ikke kom inn igjen, nå trenger jeg bare at det IKKE er Martine som kommer inn. Så er jeg fornøyd :P

Håper Mars ble sendt på flyet hjem altså. Til mammaen sin. For en kjeeeedelig fyr. Men akkurat nå syns jeg gjengen er så fin at Fredrik kan egentlig ryke han også:p
Og kommer Martine inn, men jeg boikotte en episode:bag:

Hva skjeeeer?

Mads lå i ei kiste. Om dem valgte å la kista stå åpen så fikk dem makt og Mads fikk komme tilbake å ta hevn, om dem lukka kista så ble han vekk for alltid. Dem lukka kista. Men nå har Sara gjort så Pierre mister partneren sin i morgen, også skal liksom han gå til Elin, men Elin vingler mellom Pierre og Mathias. Og dessuten så kommer jo Harald til å klikke. Heheh! Vi fikk IKKE se hvem spøkelset var :o

Jeg er her!!! Kjempe fornøyd med at Mads ikke kom inn igjen, nå trenger jeg bare at det IKKE er Martine som kommer inn. Så er jeg fornøyd :P
Jeg holdt seriøst på å få hjerteinfarkt her for at han skulle komme inn igjen haha, og følte meg så ensom :P

Jeg syns også gjengen er fin nå. Blir bare tull når Sara skal leke sjef. Ååååå jeg døde litt når spøkelset går inn til CF og Elin i morgen :P :P

Mads lå i ei kiste. Om dem valgte å la kista stå åpen så fikk dem makt og Mads fikk komme tilbake å ta hevn, om dem lukka kista så ble han vekk for alltid. Dem lukka kista. Men nå har Sara gjort så Pierre mister partneren sin i morgen, også skal liksom han gå til Elin, men Elin vingler mellom Pierre og Mathias. Og dessuten så kommer jo Harald til å klikke. Heheh! Vi fikk IKKE se hvem spøkelset var :o
Ohh... Spennende! Godt de lukket kista!

Herregud!!! Kan ikke føde i natt eller i morgen! Må få med meg den siste episoden denne uka, spennende!! :D ;D

Fem dager på overtid?? Da må småen klare en dag til :P rekker du akkurat hjem igjen til mandagens episode :P om ikke har de tv på sykehuset :P lykke til :)

Fem dager på overtid?? Da må småen klare en dag til :P rekker du akkurat hjem igjen til mandagens episode :P om ikke har de tv på sykehuset :P lykke til :)
Haha ja, enig! Disse tre helgedagene på sykehuset hadde passet perfekt, også er jeg good to go på mandag klokka 22.30 igjen! ;D

Takk for lykkeønskingen!

Synes det er bra at Pierre står i mot og ikke henger seg på Sara! Og jeg håper Emilie velger Pierre nå!! At hun ikke er dum og bytter. -_-

Ooo denne tråden er perfekt for meg! Er blitt skikkelig paradise-slave denne sesongen! Er veldig spent på hvem spøkelse er, håper det er en annen enn Martine! :p

Syntes definitivt ikke pierre burde høre på sara. Hun bestemmer alt for mye! heier på Audun/isabell og cf

Back
Topp