Melulu
Førstegangs mamma <3
Hvor er alle PH-entusiaster her? Jeg kan ikke se dette alene!![]()
Jeg er her!!! Kjempe fornøyd med at Mads ikke kom inn igjen, nå trenger jeg bare at det IKKE er Martine som kommer inn. Så er jeg fornøyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er alle PH-entusiaster her? Jeg kan ikke se dette alene!![]()
Går det an? Trodde ikke det? Er uansett så himla sent!Kan du ikke se direkte på tv3play?
Hva skjeeeer?WOOOHO! Flinke guttær!![]()
Hva skjeeeer?
Jeg holdt seriøst på å få hjerteinfarkt her for at han skulle komme inn igjen haha, og følte meg så ensomJeg er her!!! Kjempe fornøyd med at Mads ikke kom inn igjen, nå trenger jeg bare at det IKKE er Martine som kommer inn. Så er jeg fornøyd![]()
Tror det legges ut samtidig som episoden på tvGår det an? Trodde ikke det? Er uansett så himla sent!
Haha er du så nærme termin nå, eller over?Herregud!!! Kan ikke føde i natt eller i morgen! Må få med meg den siste episoden denne uka, spennende!!;D
Ohh... Spennende! Godt de lukket kista!Mads lå i ei kiste. Om dem valgte å la kista stå åpen så fikk dem makt og Mads fikk komme tilbake å ta hevn, om dem lukka kista så ble han vekk for alltid. Dem lukka kista. Men nå har Sara gjort så Pierre mister partneren sin i morgen, også skal liksom han gå til Elin, men Elin vingler mellom Pierre og Mathias. Og dessuten så kommer jo Harald til å klikke. Heheh! Vi fikk IKKE se hvem spøkelset var![]()
Femte dagen på overtid i dag, hehe! ;DHaha er du så nærme termin nå, eller over?
Herregud!!! Kan ikke føde i natt eller i morgen! Må få med meg den siste episoden denne uka, spennende!!;D
Har tenkt det samme selvHerregud!!! Kan ikke føde i natt eller i morgen! Må få med meg den siste episoden denne uka, spennende!!;D
Hehe det er bare å knipe til i morgen 23.30Femte dagen på overtid i dag, hehe! ;D
Haha ja, enig! Disse tre helgedagene på sykehuset hadde passet perfekt, også er jeg good to go på mandag klokka 22.30 igjen! ;DFem dager på overtid?? Da må småen klare en dag tilrekker du akkurat hjem igjen til mandagens episode
om ikke har de tv på sykehuset
lykke til
![]()
Haha! Godt å høre! ;DHar tenkt det samme selv![]()