Paradise Hotel Norge

Orker ikke mere Sara. Håper virkelig at Emilie velger Pierre !

Haha ja, enig! Disse tre helgedagene på sykehuset hadde passet perfekt, også er jeg good to go på mandag klokka 22.30 igjen! ;D

Takk for lykkeønskingen!

Synes det er bra at Pierre står i mot og ikke henger seg på Sara! Og jeg håper Emilie velger Pierre nå!! At hun ikke er dum og bytter. -_-
God plan! Føde på fredag, og så sitter du godt i sofaen på mandag:)

Jeg må bare gå mot strømmen jeg nå asså, har ikke sansen for Audun lengre! Han gjør jo ingenting utav seg, men tror han styrer hele opplegget. Ikke liker jeg Isabell heller.

Ooo denne tråden er perfekt for meg! Er blitt skikkelig paradise-slave denne sesongen! Er veldig spent på hvem spøkelse er, håper det er en annen enn Martine! :p
Har blitt skikkelig p - slave selv. Heldigvis så har vi viaplay så jeg ser det der. Ellers hadde mannen himlet med øynene:p

Leser dere Paradise blogger til hun Heddal? Det gjør episodene enda bedre:D

Jeg må bare gå mot strømmen jeg nå asså, har ikke sansen for Audun lengre! Han gjør jo ingenting utav seg, men tror han styrer hele opplegget. Ikke liker jeg Isabell heller.
Han gjorde ikke så mye utav seg i fjor heller egentlig, men jeg syns han er litt morsom :)
Har ingen av guttene jeg virkelig hater så jeg aner ikke hvem jeg vil ha ut :( hehe

Er det bare meg som nesten fikk hjerteinfarkt da den kaken kom inn i går, og de spilte av Kristian Renee sin stemme?

Paradise slave her også! Hehe :)

Jeg tror det er han homoen som kommer inn igjen. Husker ikke hva han het. Men han har lagt inn et bilde på insta hvor han er på paradise og folk har kledd seg ut og det har vi ikke sett enda :/

Paradise slave her også! Hehe :)

Jeg tror det er han homoen som kommer inn igjen. Husker ikke hva han het. Men han har lagt inn et bilde på insta hvor han er på paradise og folk har kledd seg ut og det har vi ikke sett enda :/
Neei. . Han var jo så kjedelig:/

Virket ikke helt som han visste hva han skulle gjøre inne på hotellet.

Hehe nei! gleder meg til å se hva som skjer i kveld. Hvis det er han som kommer inn så må jo han gå som en jente. Spent på hvem som ryker

Men jeg har også lest at noen har sett at Martine kommer inn. At Isabell har røpet seg på insta eller et eller annet.

Spent på kvelden jeg! :)
Tror nok Martine kommer inn igjen i dag, at det er hun som er morderen/spøkelset/det skumle vesenet..... Lurer på om hun tar hevn på Mathias.... Spekulasjoner fra min side nå, har vært lite hinting og spoiling denne uka :p

Håpet at tv3 ser hvor mye vi ikke liker henne, og klipper henne ut av episodene. Eller klistrer et nytt hue på a... hehe! Nei, ho får ikke komme tilbake, men akkurat nå er jeg for opptatt med å bekymre meg over Pierre. :( :p

Håpet at tv3 ser hvor mye vi ikke liker henne, og klipper henne ut av episodene. Eller klistrer et nytt hue på a... hehe! Nei, ho får ikke komme tilbake, men akkurat nå er jeg for opptatt med å bekymre meg over Pierre. :( :p
Haha! Vi får lage en gruppe på Facebook:p
"Vi boikotter Paradise om Martine kommer inn":computer005

Back
Topp