Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God plan! Føde på fredag, og så sitter du godt i sofaen på mandagHaha ja, enig! Disse tre helgedagene på sykehuset hadde passet perfekt, også er jeg good to go på mandag klokka 22.30 igjen! ;D
Takk for lykkeønskingen!
Synes det er bra at Pierre står i mot og ikke henger seg på Sara! Og jeg håper Emilie velger Pierre nå!! At hun ikke er dum og bytter. -_-
Har blitt skikkelig p - slave selv. Heldigvis så har vi viaplay så jeg ser det der. Ellers hadde mannen himlet med øyneneOoo denne tråden er perfekt for meg! Er blitt skikkelig paradise-slave denne sesongen! Er veldig spent på hvem spøkelse er, håper det er en annen enn Martine!![]()
Jeg veeeet. Digger denLeser dere Paradise blogger til hun Heddal? Det gjør episodene enda bedre![]()
Han gjorde ikke så mye utav seg i fjor heller egentlig, men jeg syns han er litt morsomJeg må bare gå mot strømmen jeg nå asså, har ikke sansen for Audun lengre! Han gjør jo ingenting utav seg, men tror han styrer hele opplegget. Ikke liker jeg Isabell heller.
Jaaa. Vil ha han inn jeg. Digga han når han var med i sin andre sesong. Da bie action!!Er det bare meg som nesten fikk hjerteinfarkt da den kaken kom inn i går, og de spilte av Kristian Renee sin stemme?
Hvilken blogg er det??? Må få med meg altLeser dere Paradise blogger til hun Heddal? Det gjør episodene enda bedre![]()
Neei. . Han var jo så kjedelig:/Paradise slave her også! Hehe
Jeg tror det er han homoen som kommer inn igjen. Husker ikke hva han het. Men han har lagt inn et bilde på insta hvor han er på paradise og folk har kledd seg ut og det har vi ikke sett enda :/
Neei. . Han var jo så kjedelig:/
Virket ikke helt som han visste hva han skulle gjøre inne på hotellet.Jeg veeeeit! Orker ikke ha han inn igjen!
Virket ikke helt som han visste hva han skulle gjøre inne på hotellet.
Ooo, nice! Da må jeg inn å titte
Haha! Vi får lage en gruppe på FacebookHåpet at tv3 ser hvor mye vi ikke liker henne, og klipper henne ut av episodene. Eller klistrer et nytt hue på a... hehe! Nei, ho får ikke komme tilbake, men akkurat nå er jeg for opptatt med å bekymre meg over Pierre.![]()
![]()