Paradise Hotel Norge

Er det flere enn meg som irriterer seg skikkelig over Sara? Har gjort det helt siden starten jeg og merker nå at hun irriterer meg mer og mer!

Er det flere enn meg som irriterer seg skikkelig over Sara? Har gjort det helt siden starten jeg og merker nå at hun irriterer meg mer og mer!

Tja. Akkurat nå irriterer ho meg. Men har likt ho fra starten. Dem bytter jo på å tru dem er sjefen av paradise... :p

Har ikke hatt sansen for den dama i det hele tatt. Først kjedelig, nå kjedelig - teit :p

Håper Harald ryker snart.

Blir spennende å se hvem som må dra idag. Og hvem spøkelset er. Så et klipp på Facebook der hun går inn på rommet til cf og skremmer vettet av han :D ser ut som han får et brev.

Men spørs om jeg får se alt fir lillebaby har vært våken 3 ganger allerede siden Kl.20. Håper hun sovnet godt nå så mamma får se paradise :D torsdager er jo den beste dagen.

Om noen MÅ ut idag så håper jeg faktisk Mathias. Sånn er jeg. :p

At det er mulig as. Har ikke gått 3 uker omtrent og flere som har kommet inn flere ganger. Tragisk!

Jaaa. Vil ha han inn jeg. Digga han når han var med i sin andre sesong. Da bie action!!
Jeg ble sykt glad for at det ikke var han. Han er utdatert nå :D

Back
Topp