Dævver av denne tråden
Ler mer av denne enn av selve programmet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det er så synd vi må vente helt til mandagJa den jenta er jeg spent på! "hun skal ut med EN gang" høres ikke sånn ut på guttaEneste jenten jeg håper får bli er Sara
Hun som sto låst med CF. Hun virker Ok syntes jeg
Men Martine og Isabel kan godt ryke
Tina kan egentlig vinne sammen med Mathias, for hun og virker ok!
Ja den jenta er jeg spent på! "hun skal ut med EN gang" høres ikke sånn ut på guttaEneste jenten jeg håper får bli er Sara
Hun som sto låst med CF. Hun virker Ok syntes jeg
Men Martine og Isabel kan godt ryke
Tina kan egentlig vinne sammen med Mathias, for hun og virker ok!
Dævver av denne trådenLer mer av denne enn av selve programmet
![]()
Har dere sett klippet på vgtv der de intervjuer ph-deltagerne med kunnskapsdpørsmål?
Hahaha, jeg dæver! Greit at de ikke kan svarene på alt, men noen svar ef jo HELT fjerne! Og harald er verst! Norgers første kvinnelige statsminister? Gro hammerseng!!!
Haha har du vært å snokaHåper svensken ryker. Fysj for en fyr. Har litt sansen for Mads. Syns ikke han er like forferdelig som dem to andre hvitkledde. Syns CF virker kul, men når jeg ser på han på FB så ser han jo heeelt annerledes ut!(MYE finere
)
Haha har du vært å snoka![]()
Har også litt sansen for Mads, han skiller seg ut fra de andre hvite.
Haha nå lo jeg godtHar dere sett klippet på vgtv der de intervjuer ph-deltagerne med kunnskapsdpørsmål?
Hahaha, jeg dæver! Greit at de ikke kan svarene på alt, men noen svar ef jo HELT fjerne! Og harald er verst! Norgers første kvinnelige statsminister? Gro hammerseng!!!
Jeg måtte inn jeg ogsåJeeeg har snoka vettø!Så noen hadde likt et innlegg han der dennis (fra tidligere sesong) hadde skrevet, der han skreiv ett eller annet om at PH måtte bli fett noe CF var med. Og da måtte jeg jo inn å kikke
Kjente han ikke igjen engang, så måtte følge med på starten av PH for å se hvem av dem som het Christian Fredrik
Kanskje han bare later som han ser ut som han gjør nå i starten tenker jeg da
![]()
Ja, det blir litt som the silver hand hvis du ikke følger medHar faktisk aldri fulgt med på det, men burde kanskje det, sidan alle snakkar om det![]()
Jeeeg har snoka vettø!Så noen hadde likt et innlegg han der dennis (fra tidligere sesong) hadde skrevet, der han skreiv ett eller annet om at PH måtte bli fett noe CF var med. Og da måtte jeg jo inn å kikke
Kjente han ikke igjen engang, så måtte følge med på starten av PH for å se hvem av dem som het Christian Fredrik
Kanskje han bare later som han ser ut som han gjør nå i starten tenker jeg da
![]()
Jeg måtte inn jeg ogsåfinner bare ett bilde av han på fb, syns han er lik seg selv der. Er det noe jeg misser? Hehe
Så et bilde av Mathias også, han og så anderledes ut (på akkurat det bilde vært fall). Er det noen som heter Mads med?
Han med leppene, god beskrivelseHvor hvor hvor!?
Ja, i den hvite gjengen. Han som står bak Emilie. Han med leppene![]()
Tenkte kanskje det ble forståelig sammen med han som står med Emilie, siden det var Emilie som måtte velge partner denne uka. Itilegg har han jo skrytt veldig av leppene sine..
Vis vedlegget 108007