Ny episode i gang
hvilket bilde brenner de opp tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny episode i ganghvilket bilde brenner de opp tro?
Håper Kevin ryker! Hade jaaaa til han![]()
Jaaa!! Men tror Harald etter
Hvor klyse han var forran trianaiglesias igårEmilie forsvarer nok kevin
![]()
Hun forsvarte Kevin, ja. Han er jo bare snill, som hun sa. Da får hun vel ett sjokk da, med mindre han plutselig snur om og blir en pusekatt.Jaaa!! Men tror Harald etter
Hvor klyse han var forran trianaiglesias igårEmilie forsvarer nok kevin
![]()
Likte Jonas jeg! Han var den eneste hvite jeg syntes virket Ok!
Hun forsvarte Kevin, ja. Han er jo bare snill, som hun sa. Da får hun vel ett sjokk da, med mindre han plutselig snur om og blir en pusekatt.
Haha ja kanskjeJa sykt spent pp om han endrer seg burde forstå at sånn han driver nå ikke funker lengeblir nok emilies lille pusekatt vent å se,
Mohaha![]()
Haha ja kanskje
Fikk litt vondt av han da han ble intervjuet, og da de viste at ingen trykket på knappenHelt greit at han Chris dro isåfall, kjedelig fyr![]()
Fikk litt vondt av han da han ble intervjuet, og da de viste at ingen trykket på knappen
Hvem bruker Mathias fredningen sin på? Hmmmm
Jeg syns talen hans om at han var the shit var veldig braTviler på at noen av dem vi håper ryker faktisk gjør det. Når jentene velger å sende ut den ene som faktisk ikke er så klysete så mister jeg håpet på dømmekraften dems. Men skjønte det egentlig, for Jonas og Chris er dem vi har sett minst til, dem gadd vel ikke bruke masse tv tid på noen vi ikke skulle følge mer enn dette.
Også gi fredning til Mathias :'D jeg unner han virkelig det altså, men han er jo ikke akkurat god på å legge planer :'D
Ja jeg syns de fortjener å bli jekket ned ett par hakk. ÆsjJa stakkar..litt slem den knappen
hmm håper på Kevin eller Harald
han Harald som mener han er Guds gave fortjener en støkk syntes jeg
![]()
Jeg syns talen hans om at han var the shit var veldig bra
![]()
Ja jeg er spent på morgendagenSom sagt... Jeg mener at av dem fire så burde han fått fredningen. Blir bare spennende å se hvordan han planlegger å bruke den![]()
Tviler på at noen av dem vi håper ryker faktisk gjør det. Når jentene velger å sende ut den ene som faktisk ikke er så klysete så mister jeg håpet på dømmekraften dems. Men skjønte det egentlig, for Jonas og Chris er dem vi har sett minst til, dem gadd vel ikke bruke masse tv tid på noen vi ikke skulle følge mer enn dette.
Også gi fredning til Mathias :'D jeg unner han virkelig det altså, men han er jo ikke akkurat god på å legge planer :'D