Paradise Hotel Norge

Jonas. Han som er minst klyse, må dra. Dumme damer.

Jaaa!! Men tror Harald etter
Hvor klyse han var forran trianaiglesias igår :o Emilie forsvarer nok kevin :p

Likte Jonas jeg! Han var den eneste hvite jeg syntes virket Ok!

Jaaa!! Men tror Harald etter
Hvor klyse han var forran trianaiglesias igår :o Emilie forsvarer nok kevin :p
Hun forsvarte Kevin, ja. Han er jo bare snill, som hun sa. Da får hun vel ett sjokk da, med mindre han plutselig snur om og blir en pusekatt.

Hun forsvarte Kevin, ja. Han er jo bare snill, som hun sa. Da får hun vel ett sjokk da, med mindre han plutselig snur om og blir en pusekatt.

Ja sykt spent pp om han endrer seg burde forstå at sånn han driver nå ikke funker lenge :p blir nok emilies lille pusekatt vent å se,
Mohaha :D

Helt greit at han Chris dro isåfall, kjedelig fyr :p
Fikk litt vondt av han da han ble intervjuet, og da de viste at ingen trykket på knappen :P
Hvem bruker Mathias fredningen sin på? Hmmmm

Fikk litt vondt av han da han ble intervjuet, og da de viste at ingen trykket på knappen :P
Hvem bruker Mathias fredningen sin på? Hmmmm

Ja stakkar.. :p litt slem den knappen :o hmm håper på Kevin eller Harald :p han Harald som mener han er Guds gave fortjener en støkk syntes jeg :p

Mathias is the shit!!!! Hahaha elsker det ordspillet :P jeg håper han vinner

Tviler på at noen av dem vi håper ryker faktisk gjør det. Når jentene velger å sende ut den ene som faktisk ikke er så klysete så mister jeg håpet på dømmekraften dems :p . Men skjønte det egentlig, for Jonas og Chris er dem vi har sett minst til, dem gadd vel ikke bruke masse tv tid på noen vi ikke skulle følge mer enn dette.

Også gi fredning til Mathias :'D jeg unner han virkelig det altså, men han er jo ikke akkurat god på å legge planer :'D

Tviler på at noen av dem vi håper ryker faktisk gjør det. Når jentene velger å sende ut den ene som faktisk ikke er så klysete så mister jeg håpet på dømmekraften dems :p . Men skjønte det egentlig, for Jonas og Chris er dem vi har sett minst til, dem gadd vel ikke bruke masse tv tid på noen vi ikke skulle følge mer enn dette.

Også gi fredning til Mathias :'D jeg unner han virkelig det altså, men han er jo ikke akkurat god på å legge planer :'D
Jeg syns talen hans om at han var the shit var veldig bra
:D

Ja stakkar.. :p litt slem den knappen :o hmm håper på Kevin eller Harald :p han Harald som mener han er Guds gave fortjener en støkk syntes jeg :p
Ja jeg syns de fortjener å bli jekket ned ett par hakk. Æsj

Som sagt... Jeg mener at av dem fire så burde han fått fredningen. Blir bare spennende å se hvordan han planlegger å bruke den :p
Ja jeg er spent på morgendagen :)

Nei han er ikke så flink og legge planer, men han er kjempe morsom! :D Men ja, mister troen når de sender ut Jonas. Ser avgjørelsen til Sara sånn sett, men skulle sendt ut Kevin eller Harald. Spy på en og spy på to!

Ny dag, ny Paradise :p hvem håper dere reiser hjem idag ?

Back
Topp