Paradise Hotel Norge

Fredrik Fredriksen (som han heter) kommer nok inn igjen :P han var artig, ingen kjedelig kar. Syntes vært fall ikke jeg :) også mener jeg at når de viste "dette kommer senere i uken" i går, at jeg så han. Men det kan ha vært fra i dag :P

Håper han får muligheten til å komme tilbale !! :p

Dessverre så er det mange som er sånn, og det er ofte dem som blir tatt med i sånne programmer :P

I know! :p er jo pga at de er sånn at det blir laget slike programmer...:p

Jeg tror ikke en klyse har vunnet fe siste årene? Jentene ser hvordan de oppfører seg, og siden de skal sende gutter hjem får vi håpe de sender hjem de hvite. MEN jeg leste at hun i gul holdt på med en hun traff på hotellet, og Kevin sa jo selv han likte henne. Så æsj, kanskje han ikke ryker :(

Jeg tror ikke en klyse har vunnet fe siste årene? Jentene ser hvordan de oppfører seg, og siden de skal sende gutter hjem får vi håpe de sender hjem de hvite. MEN jeg leste at hun i gul holdt på med en hun traff på hotellet, og Kevin sa jo selv han likte henne. Så æsj, kanskje han ikke ryker :(
Nei det tror ikke jeg heller, de som har vunnet har jo hvertfall forandret seg utover i sesongen. Men han Kristian René (den sesongen så ikke jeg) var klyse, han likte jeg aldri.
Hadde ikke Kevin valgt henne fordi hun var minst pen, var ikke det taktikken hans? Så skulle han bytte henne ut når det kom en penere inn?

Nei det tror ikke jeg heller, de som har vunnet har jo hvertfall forandret seg utover i sesongen. Men han Kristian René (den sesongen så ikke jeg) var klyse, han likte jeg aldri.
Hadde ikke Kevin valgt henne fordi hun var minst pen, var ikke det taktikken hans? Så skulle han bytte henne ut når det kom en penere inn?

Han valgte Tina, hun i gul er Emilie , han vurderte bytte til henne forsi han liker henne og
Emilie sier hun driver med en fra PH :p

Han valgte Tina, hun i gul er Emilie , han vurderte bytte til henne forsi han liker henne og
Emilie sier hun driver med en fra PH :p
Ah, takk. Altfor mange navn så tidlig :D
Da håper jeg ikke hun Emilie driver på med han. Syns han kan bli igjen i trøndelagen, og ikke komme å forpeste byen min noe mer enn de som allerede har flyttet hit fra tidligere sesonger haha :P

Det kommer jo inn en maske (ser det i sånn "dette kommer klipp" gjør vi ikke) og jeg er veldig spent på hvem det er. Om det er noen fra en tidligere sesong som kommer inn. For Kristian Renè kom inn sånn en gang mener jeg :P

Det kommer jo inn en maske (ser det i sånn "dette kommer klipp" gjør vi ikke) og jeg er veldig spent på hvem det er. Om det er noen fra en tidligere sesong som kommer inn. For Kristian Renè kom inn sånn en gang mener jeg :P

Hadde ikke forundra meg om det ER Kristian Rene. Hahah :p

Jeg syns det var en utrolig kjedelig gjeng. Svenskene og danskene har det jo gøy!

Nei nei nei, han er oppbrukt på paradise han nå altså :P

Synes egentlig alltid det er kjedelig i starten jeg:p men tar seg opp etterhvert som intriger og drama kommer:p
Men de norske er så veldig preget av manus syns jeg. De "hvite" guttene spiller så veldig. Og så blir det kun taktikk og lite moro.

Men de norske er så veldig preget av manus syns jeg. De "hvite" guttene spiller så veldig. Og så blir det kun taktikk og lite moro.
Men må se innimellom:p

Hadde ikke forundra meg om det ER Kristian Rene. Hahah :p

Han er litt oppbrukt, men forundrer meg ikke :P Er ikke sikkert det er en gammel deltager i det hele tatt. Kan være de gjør det bare for og lure oss. Man vet liksom aldri :P

Back
Topp