Paradise Hotel Norge

Håper virkelig at Harald ryker i dag!

Håper virkelig at Harald ryker i dag!

Jeg og syntes Harald kan reise!!

jeg bare digger Mathias! Han sier så mye teit og jeg ELSKER det!! Han får min stemme!

Ser ut som Mads ryker. Syns vi ser så litt til han. Samtidig som vi har sett det klippet om "æ stole på Emilie" - 4 ganger siden i går, så kanskje dem prøver å få det til å virke sånn. Kanskje Mathias bare player ALLE der inne, siden han åpenlyst forteller hva han skal. Men... Vet ikke.. hehe..

Ser ut som Mads ryker. Syns vi ser så litt til han. Samtidig som vi har sett det klippet om "æ stole på Emilie" - 4 ganger siden i går, så kanskje dem prøver å få det til å virke sånn. Kanskje Mathias bare player ALLE der inne, siden han åpenlyst forteller hva han skal. Men... Vet ikke.. hehe..

Ja jeg Tror Mads og han homsen ryker:p

Mathias er så FANTASTISK! han er sikkert ikke første som har hatt det sånn der inne :P Bare første jeg har fått med meg at sier det høyt. og JAAAAAAAAA KEVIN RØK UT!!!!

Mathias er så FANTASTISK! han er sikkert ikke første som har hatt det sånn der inne :P Bare første jeg har fått med meg at sier det høyt. og JAAAAAAAAA KEVIN RØK UT!!!!

Mohahahaha :D liker liker. Sånn går det når man velger partner Utifra hvem man Syntes er minst attraktiv

Mohahahaha :D liker liker. Sånn går det når man velger partner Utifra hvem man Syntes er minst attraktiv

Hahaha :P Han kommer inn igjen da, har jeg på følelsen. Mathias er så fantastisk. Når han "forsvant inn i sitt eget hode" under par sermonien :P

Yes da, da røyk hvert fall Kevin :D Nå bare håper jeg at Harald og svensken er de neste guttene som sjekker ut!

Jippi!! KEVIN UTE :) jubla like høyt som jeg gjorde når Northug tok gull på 5-mila ;)
Tror nok desverre han kommer inn ila sesongen, produksjonen elsker jo slike mennesker.

Fredrik (han som desverre gikk tidligere i uka) er jeg ganske sikker på at kommer inn igjen, for jeg så video av hva som skjer på paradise denne sesongen, og da var Fredrik der igjen - ser ut som et poolparty, pluss at han sier "jeg meldte meg ikke på for å snu i døra" :D iiihi

Hurra hurra hurra for at Kevin røyk ut (for denne gang) :D :D Likte Knut Eirik veldig godt jeg, men han måtte dessverre reise han også :(
Mathias er bare morsom :)

Jippi!! KEVIN UTE :) jubla like høyt som jeg gjorde når Northug tok gull på 5-mila ;)
Tror nok desverre han kommer inn ila sesongen, produksjonen elsker jo slike mennesker.

Fredrik (han som desverre gikk tidligere i uka) er jeg ganske sikker på at kommer inn igjen, for jeg så video av hva som skjer på paradise denne sesongen, og da var Fredrik der igjen - ser ut som et poolparty, pluss at han sier "jeg meldte meg ikke på for å snu i døra" :D iiihi
Gleder meg til Fredrik kommer inn igjen jeg, håper du har rett :)

Hahaha :P Han kommer inn igjen da, har jeg på følelsen. Mathias er så fantastisk. Når han "forsvant inn i sitt eget hode" under par sermonien :P

Ja kan jo hende :p enig, han er så herlig!!! Spent pp den nye jenta jeg da, så sure som de andre jentene BLE må hun jo være fryktelig pen haha :p

Åååh håper det stemmer :D likte Fredrik!

Syntes Knut erik fortjente dra hjem, han sa "har skjønt de 2 siste dagene at håpet er ute" og de har
Vært der i 3??? Snakk om å gi opp fort :(
Haha jojo, han så vel at det ikke kom til å funke. De hvite guttene tok selvtilliten fra han, stakars hehe. Godt de andre svarte har kommet mer på banen igjen.
Men hva tenker du om at Kevin gråt? :P

Ja kan jo hende :p enig, han er så herlig!!! Spent pp den nye jenta jeg da, så sure som de andre jentene BLE må hun jo være fryktelig pen haha :p

Ja den jenta er jeg spent på! "hun skal ut med EN gang" høres ikke sånn ut på gutta :P Eneste jenten jeg håper får bli er Sara :) Hun som sto låst med CF. Hun virker Ok syntes jeg :) Men Martine og Isabel kan godt ryke :P Tina kan egentlig vinne sammen med Mathias, for hun og virker ok!

Back
Topp