Melulu
Førstegangs mamma <3
Ny dag, ny Paradisehvem håper dere reiser hjem idag ?
Alle utenom Mathias
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny dag, ny Paradisehvem håper dere reiser hjem idag ?
Håper virkelig at Harald ryker i dag!
Jeg og syntes Harald kan reise!!
jeg bare digger Mathias! Han sier så mye teit og jeg ELSKER det!! Han får min stemme!
Ser ut som Mads ryker. Syns vi ser så litt til han. Samtidig som vi har sett det klippet om "æ stole på Emilie" - 4 ganger siden i går, så kanskje dem prøver å få det til å virke sånn. Kanskje Mathias bare player ALLE der inne, siden han åpenlyst forteller hva han skal. Men... Vet ikke.. hehe..
Ja jeg Tror Mads og han homsen ryker![]()
Mathias er så FANTASTISK! han er sikkert ikke første som har hatt det sånn der inneBare første jeg har fått med meg at sier det høyt. og JAAAAAAAAA KEVIN RØK UT!!!!
Mohahahahaliker liker. Sånn går det når man velger partner Utifra hvem man Syntes er minst attraktiv
Gleder meg til Fredrik kommer inn igjen jeg, håper du har rettJippi!! KEVIN UTEjubla like høyt som jeg gjorde når Northug tok gull på 5-mila
![]()
Tror nok desverre han kommer inn ila sesongen, produksjonen elsker jo slike mennesker.
Fredrik (han som desverre gikk tidligere i uka) er jeg ganske sikker på at kommer inn igjen, for jeg så video av hva som skjer på paradise denne sesongen, og da var Fredrik der igjen - ser ut som et poolparty, pluss at han sier "jeg meldte meg ikke på for å snu i døra"iiihi
HahahaHan kommer inn igjen da, har jeg på følelsen. Mathias er så fantastisk. Når han "forsvant inn i sitt eget hode" under par sermonien
![]()
Hurra hurra hurra for at Kevin røyk ut (for denne gang)![]()
Likte Knut Eirik veldig godt jeg, men han måtte dessverre reise han også
Mathias er bare morsom![]()
Jippi!! KEVIN UTEjubla like høyt som jeg gjorde når Northug tok gull på 5-mila
![]()
Tror nok desverre han kommer inn ila sesongen, produksjonen elsker jo slike mennesker.
Fredrik (han som desverre gikk tidligere i uka) er jeg ganske sikker på at kommer inn igjen, for jeg så video av hva som skjer på paradise denne sesongen, og da var Fredrik der igjen - ser ut som et poolparty, pluss at han sier "jeg meldte meg ikke på for å snu i døra"iiihi
Haha jojo, han så vel at det ikke kom til å funke. De hvite guttene tok selvtilliten fra han, stakars hehe. Godt de andre svarte har kommet mer på banen igjen.Syntes Knut erik fortjente dra hjem, han sa "har skjønt de 2 siste dagene at håpet er ute" og de har
Vært der i 3??? Snakk om å gi opp fort![]()
Ja kan jo hendeenig, han er så herlig!!! Spent pp den nye jenta jeg da, så sure som de andre jentene BLE må hun jo være fryktelig pen haha
![]()