Boblefrua
Forumet er livet
Veldig store, røde lepperHan med leppene, god beskrivelseHar han store lepper eller noe? Er det se torsken typ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig store, røde lepperHan med leppene, god beskrivelseHar han store lepper eller noe? Er det se torsken typ?
Mhm, så det på bilde lilleburugla nettop postetVeldig store, røde lepper![]()
Jeg kjenner Harald fra før, så jeg håper han blir der leeengeMannen min er i slekt med ham, men han vil ikke se på.. i følge ham har Harald meldt seg ut av slekta
Synes bare det er morsomt å se ham drite seg ut på TV jeg
![]()
Jeg kjenner Harald fra før, så jeg håper han blir der leeengeMannen min er i slekt med ham, men han vil ikke se på.. i følge ham har Harald meldt seg ut av slekta
Synes bare det er morsomt å se ham drite seg ut på TV jeg
![]()
Det lurer jeg også påKjenner du Harald? Er han like høy på seg selv på skikkelig?![]()
Jeeeg har snoka vettø!Så noen hadde likt et innlegg han der dennis (fra tidligere sesong) hadde skrevet, der han skreiv ett eller annet om at PH måtte bli fett noe CF var med. Og da måtte jeg jo inn å kikke
Kjente han ikke igjen engang, så måtte følge med på starten av PH for å se hvem av dem som het Christian Fredrik
Kanskje han bare later som han ser ut som han gjør nå i starten tenker jeg da
![]()
Ja, han er ganske høy på pæra i virkeligheten også, men jeg kjenner ham ikke så godt. Har alltid vært ganske klysete..Kjenner du Harald? Er han like høy på seg selv på skikkelig?![]()
Hvem syns dere er den kjekkeste der inne? Syns ingen av dem er no særlig. Kroppen til Pierre er iaf den fineste. Men ingen av huene er no spesielleSkjønne rikke hva som har skjedd med CF, hadde han sett ut som må FB så hadde han helt klart vært den fineste!
![]()
Haha nei han er ikke detPedro (Pierre, men jeg har døpt han til Pedro), er IKKE den kjekkeste gutten der inne. Han er Svensk Dumbo![]()
På fb kan man jo luke ut alle de dårlige bildene, TV3 gjør jo ikke det. Så da vet du jo egentlig hvordan han ser utHvem syns dere er den kjekkeste der inne? Syns ingen av dem er no særlig. Kroppen til Pierre er iaf den fineste. Men ingen av huene er no spesielleSkjønne rikke hva som har skjedd med CF, hadde han sett ut som må FB så hadde han helt klart vært den fineste!
![]()
På fb kan man jo luke ut alle de dårlige bildene, TV3 gjør jo ikke det. Så da vet du jo egentlig hvordan han ser ut![]()
Sitter i Oslo, enig med deg. Hun prøver hardt, men samtidig så trenger hun jo ikke prøve hardt for guttene er jo mer enn villige.Syntes jentene er for trangsynte og for sta. Gutta er litt naiv. Når hun nye er så mye misslikt (uten om Emilie) så holder hun jo ikke lenge. Hun kjører litt for hardt litt for fort i mine øyne. MEN det er megOg jeg er ikke i Mexico på Paradise Hotel
![]()
Syntes jentene er for trangsynte og for sta. Gutta er litt naiv. Når hun nye er så mye misslikt (uten om Emilie) så holder hun jo ikke lenge. Hun kjører litt for hardt litt for fort i mine øyne. MEN det er megOg jeg er ikke i Mexico på Paradise Hotel
![]()
Hvem syns dere er den kjekkeste der inne? Syns ingen av dem er no særlig. Kroppen til Pierre er iaf den fineste. Men ingen av huene er no spesielleSkjønne rikke hva som har skjedd med CF, hadde han sett ut som må FB så hadde han helt klart vært den fineste!
![]()
Syns egentlig ikke det var noen spesielt kjekke der jegMen det bildet som er av CF er jo fra 2012 ellerno så jeg(måtte inn å snoke jeg og
). Men han var ganske kjekk på det bildet ja
![]()