Paradise Hotel Norge

Jeg kjenner Harald fra før, så jeg håper han blir der leeenge :D Mannen min er i slekt med ham, men han vil ikke se på.. i følge ham har Harald meldt seg ut av slekta :D Synes bare det er morsomt å se ham drite seg ut på TV jeg :)

Jeg kjenner Harald fra før, så jeg håper han blir der leeenge :D Mannen min er i slekt med ham, men han vil ikke se på.. i følge ham har Harald meldt seg ut av slekta :D Synes bare det er morsomt å se ham drite seg ut på TV jeg :)

Kjenner du Harald? Er han like høy på seg selv på skikkelig? :P

Kjenner du Harald? Er han like høy på seg selv på skikkelig? :P
Det lurer jeg også på :D har du noe juicy greier? Do tell :P

Haha ler! Lurer også pp Harald :p her kjenner jeg Emilie fra barndommen, oppegående jente faktisk, har vært mer "facebook venner" de siste årene men har trua på at hun kan sjarmere :p

Jeeeg har snoka vettø! :p Så noen hadde likt et innlegg han der dennis (fra tidligere sesong) hadde skrevet, der han skreiv ett eller annet om at PH måtte bli fett noe CF var med. Og da måtte jeg jo inn å kikke :p Kjente han ikke igjen engang, så måtte følge med på starten av PH for å se hvem av dem som het Christian Fredrik :p Kanskje han bare later som han ser ut som han gjør nå i starten tenker jeg da :p

Nå måtte jeg og snoke litt, han så jo ut som en helt annen person! :o :p

Pedro (Pierre, men jeg har døpt han til Pedro), er IKKE den kjekkeste gutten der inne. Han er Svensk Dumbo :)

Hvem syns dere er den kjekkeste der inne? Syns ingen av dem er no særlig. Kroppen til Pierre er iaf den fineste. Men ingen av huene er no spesielle :p Skjønne rikke hva som har skjedd med CF, hadde han sett ut som må FB så hadde han helt klart vært den fineste! :p

Hvem syns dere er den kjekkeste der inne? Syns ingen av dem er no særlig. Kroppen til Pierre er iaf den fineste. Men ingen av huene er no spesielle :p Skjønne rikke hva som har skjedd med CF, hadde han sett ut som må FB så hadde han helt klart vært den fineste! :p

Syntes ikke noen av dem er "min type gutt" :P Liker at Mathias er så klein som han er. Men han er kompis, ikke en jeg hadde tatt med meg inn på soverommet :P

På fb kan man jo luke ut alle de dårlige bildene, TV3 gjør jo ikke det. Så da vet du jo egentlig hvordan han ser ut :P

Syntes jentene er for trangsynte og for sta. Gutta er litt naiv. Når hun nye er så mye misslikt (uten om Emilie) så holder hun jo ikke lenge. Hun kjører litt for hardt litt for fort i mine øyne. MEN det er meg :P Og jeg er ikke i Mexico på Paradise Hotel :P

På fb kan man jo luke ut alle de dårlige bildene, TV3 gjør jo ikke det. Så da vet du jo egentlig hvordan han ser ut :P

Veldig rart at man kan forandre seg Såååå mye a gitt, både i ansikter og stilen bare pga tv kamra :p Men det er egentlig et fett, jeg sa at han hadde vært finest OM han så ut som på FB ;)

Syntes jentene er for trangsynte og for sta. Gutta er litt naiv. Når hun nye er så mye misslikt (uten om Emilie) så holder hun jo ikke lenge. Hun kjører litt for hardt litt for fort i mine øyne. MEN det er meg :P Og jeg er ikke i Mexico på Paradise Hotel :P
Sitter i Oslo, enig med deg. Hun prøver hardt, men samtidig så trenger hun jo ikke prøve hardt for guttene er jo mer enn villige.

Tja.. Om ho får fredning, eller om ho klarer å splitte en av dem dem andre (Sara, Isabell eller Martine) så trur jeg hu kan bli en stund hu. Så da er dem jo 2 mot 2. Så vi får se, alle gutta sikler jo veggimellom:p

Syns egentlig ikke det var noen spesielt kjekke der jeg :p Men det bildet som er av CF er jo fra 2012 ellerno så jeg(måtte inn å snoke jeg og :p). Men han var ganske kjekk på det bildet ja :)

Syns egentlig ikke det var noen spesielt kjekke der jeg :p Men det bildet som er av CF er jo fra 2012 ellerno så jeg(måtte inn å snoke jeg og :p). Men han var ganske kjekk på det bildet ja :)

2012 ja....... :p Juks! :p
Nei, dårlig utvalg av gutter. Håper det kommer inn noen bedre snart. :p

Back
Topp