Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10hidramaepisode idag
gled deg
Hehe jaJeg så første episoden i går jeg faktisk. Har ikke fullt med før det, men har sett og lest litt mer i dag av repriser haha.
Haha man blir fort hekta, selv på søppel tv![]()
Haha man blir fort hekta, selv på søppel tv![]()
ÅÅÅÅHEE jeg og vil se det på viaplay!!! Men samboeren min mener at vi ikke kan invistere i viaplay BARE for og se Paradise tidligere enn alle andre. Så tror jeg må overtale mamma til og invistere i viaplay![]()
Jeg sitter benket og teller ned minutter her. Klar for drama![]()
I går så jeg min første episodeJeeeez!!
Ei venninne som snakka meg hull i hode om paradise i helga, så da klarte jeg ikke la være se...
Men kan ikke ha vært så spennende for jeg sovna på sofaen![]()
Jeg sprakk også i går, har ledd av det progranmet og så ender jeg opp med å se på..![]()
Huff jaNyskjerrigheten min tok overhånd
![]()
Haha i år er det eeegentlig litt bortkasta, for de andre sesongene har man kunne sett dagen før, men nå kommer det bare noen timer
Men kjekt her da samboer skal tidlig opp på jobb, i år starter det jo så seint !
JEG vet hva Martine sitt slagord er: I'm the queen of fucking everything! #inbilskHun blir vært fall framstilt sånn nå!
Ufyselig spør du meg.JEG vet hva Martine sitt slagord er: I'm the queen of fucking everything! #inbilskHun blir vært fall framstilt sånn nå!
Jeg syns det er bedre å vise frem pupper på tv enn å baksnakke så stygt. Fysj for noen jenter:s
Hahaha ja jeg så detHahasier bare en ting:
Moralpolitet er der for fult idag, Herreguud!
110% seg selv. 100% er så twothousand and lateHaha min også. Ble egentlig ikke overasketpr kåt ungdom som går inn for å være seg selv 100%
også så mye drama da :O djeeeez