Paradise Hotel Norge

Haha man blir fort hekta, selv på søppel tv :p

ÅÅÅÅHEE jeg og vil se det på viaplay!!! Men samboeren min mener at vi ikke kan invistere i viaplay BARE for og se Paradise tidligere enn alle andre. Så tror jeg må overtale mamma til og invistere i viaplay :P

ÅÅÅÅHEE jeg og vil se det på viaplay!!! Men samboeren min mener at vi ikke kan invistere i viaplay BARE for og se Paradise tidligere enn alle andre. Så tror jeg må overtale mamma til og invistere i viaplay :P

Haha i år er det eeegentlig litt bortkasta, for de andre sesongene har man kunne sett dagen før, men nå kommer det bare noen timer :(

Men kjekt her da samboer skal tidlig opp på jobb, i år starter det jo så seint !

Jeg sitter benket og teller ned minutter her. Klar for drama :D

I går så jeg min første episode:P Jeeeez!!
Ei venninne som snakka meg hull i hode om paradise i helga, så da klarte jeg ikke la være se...
Men kan ikke ha vært så spennende for jeg sovna på sofaen:P

Jeg sprakk også i går, har ledd av det progranmet og så ender jeg opp med å se på.. :P

Haha i år er det eeegentlig litt bortkasta, for de andre sesongene har man kunne sett dagen før, men nå kommer det bare noen timer :(

Men kjekt her da samboer skal tidlig opp på jobb, i år starter det jo så seint !

Ehm ja, da er det veldig bortkastet!! Da ser jeg det heller dagen etterpå om jeg ikke orker å holde meg våken. Samboeren har sneket seg unna og se på det i år :P

Mathias er veeeeeldig vims :P Og Martine skulle jeg ønske ikke fikk fredning, for hun vil jeg at skal ut :P

JEG vet hva Martine sitt slagord er: I'm the queen of fucking everything! #inbilsk :) Hun blir vært fall framstilt sånn nå!

JEG vet hva Martine sitt slagord er: I'm the queen of fucking everything! #inbilsk :) Hun blir vært fall framstilt sånn nå!

Ja enig! Idag kom fram hvor prippen hun er ..... Greit nok at de har forskjellige verdier men sånn er det og blir feil dømme pp slikt. Martine er nok fryktelig usikker på seg selv :p Likte at Mathias var så ærlig da, sa rett ut at alt stemte og han er en vims haha, gikk ikke i forsvar :p

Jeg syns det er bedre å vise frem pupper på tv enn å baksnakke så stygt. Fysj for noen jenter:s

Ufyselig spør du meg.

Jeg syns det er bedre å vise frem pupper på tv enn å baksnakke så stygt. Fysj for noen jenter:s

Ja, helt enig ! Håper gutta bryter mer inn og kaster de ut.. Tror nok uansett produksjonen gjør noe, for det er Emilie og hun svenske som nå er "bra tv" så blir nok en twist så noen andre ryker tenker jeg :p

Back
Topp