Paradise Hotel Norge

Hvem tror dere slipper kulen i dag? Tror dere noen slipper den? Ser sånn ut på klippet, men kan jo være for og lure oss :P

Hvem tror dere slipper kulen i dag? Tror dere noen slipper den? Ser sånn ut på klippet, men kan jo være for og lure oss :P
Harald slipper tror jeg :)

I går så jeg min første episode:P Jeeeez!!
Ei venninne som snakka meg hull i hode om paradise i helga, så da klarte jeg ikke la være se...
Men kan ikke ha vært så spennende for jeg sovna på sofaen:P

I går så jeg min første episode:P Jeeeez!!
Ei venninne som snakka meg hull i hode om paradise i helga, så da klarte jeg ikke la være se...
Men kan ikke ha vært så spennende for jeg sovna på sofaen:P
Gårsdagens episode var ikke så bra, bare masse klining. Virker som om det er mer action i dag. Les bloggen som ble postet her, så blir du oppdatert :D

Gårsdagens episode var ikke så bra, bare masse klining. Virker som om det er mer action i dag. Les bloggen som ble postet her, så blir du oppdatert :D

Hehe, ok. Jeg får tatt en titt. Skjønner jo at jeg ikke skulle sett i går, for nå blir jeg vel hekta...Pussig det der...Åh syns noe er så patetisk og dårlig, men likevel så blir man hekta...Så vel kun halve episoden i går da, pga jeg sovna som sagt:P haha...

Hehe, ok. Jeg får tatt en titt. Skjønner jo at jeg ikke skulle sett i går, for nå blir jeg vel hekta...Pussig det der...Åh syns noe er så patetisk og dårlig, men likevel så blir man hekta...Så vel kun halve episoden i går da, pga jeg sovna som sagt:P haha...
Hehe ja, jeg ser det hvert år, og halvparten av episodene ses sikkert med ett halv øye, men om jeg ikke får sett så føler jeg meg utenfor når andre snakker om det :D føler jeg går glipp av mange gode lattere og kanskje six pack :P

Hehe ja, jeg ser det hvert år, og halvparten av episodene ses sikkert med ett halv øye, men om jeg ikke får sett så føler jeg meg utenfor når andre snakker om det :D føler jeg går glipp av mange gode lattere og kanskje six pack :p

Okei, hehe.
Jeg har kun sett første sesong. Og en episode med venninner innimellom de andre sesongene hvis de har fullt med.
Jada, er snakkis på jobben blant noen også. Så nå kan jeg joine der:P haha

Okei, hehe.
Jeg har kun sett første sesong. Og en episode med venninner innimellom de andre sesongene hvis de har fullt med.
Jada, er snakkis på jobben blant noen også. Så nå kan jeg joine der:p haha

Vis du opplever og ha mistet en episode som alle sier er gøy/spennende må du huske at du kan se alt på tv3play.no :P Det gjør jeg om jeg ikke får med meg alt. Gikk glipp av halv episoden i går, så så bare første halvdelen i dag :P Så har jeg fått med meg alt.

BERGENSK-SVORSK, ikke bra :P Hold deg til Svensk damen. Hun snakker like bra bergensk som jeg snakker svensk :P

Vis du opplever og ha mistet en episode som alle sier er gøy/spennende må du huske at du kan se alt på tv3play.no :p Det gjør jeg om jeg ikke får med meg alt. Gikk glipp av halv episoden i går, så så bare første halvdelen i dag :p Så har jeg fått med meg alt.

BERGENSK-SVORSK, ikke bra :p Hold deg til Svensk damen. Hun snakker like bra bergensk som jeg snakker svensk :p
Ok, takk for tips;) Grei mulighet det da:D
Haha, svensk er jeg litt god på:D Men så er jeg oppvokst omtrent på grensa da så:P

Vææææ som jeg får enkelte av jentene oppi halsen etter dagens episode, fysjamei :p

Back
Topp