Paradise Hotel Norge

Aaah fy flate, jeg får bare mer og mer imot Kevin for hver gang han åpner kjeften altså! FY for en selvgod klyse!!
Sånn seriøst? Det skulle vært fengselsstraff for å være så klysete. Jeg blir litt sånn småkvalm.

Han Kevin kan godt ryke nå. Det er gale når du er lei et menneske etter at du har sett dem i 2 timer på tv :P Jeg nekter og tro at han er "klippet til en klyse", han er en klyse. Han er ekkel (i mine øyne) pga oppførselen.

Også trodde jeg han også var homofil første, pga alle hodebevegelsene når han snakker :P Vet, det er dårlig gjort av meg og dømme.

Og hvert fall sånn som han Harald sto å snakka om den svarte gjengen under parsplitten! Fyy, jeg ble så kvalm! Håper virkelig at dem ryker på hodet og ræva ut til torsdag!
Jeg skjønner ikke at de kan være så dumme. Dumme jenter. De kommer til å bli byttet ut en etter en. Man ser det jo hvert år, men de lærer aldri.

Han Kevin kan godt ryke nå. Det er gale når du er lei et menneske etter at du har sett dem i 2 timer på tv :P Jeg nekter og tro at han er "klippet til en klyse", han er en klyse. Han er ekkel (i mine øyne) pga oppførselen.

Også trodde jeg han også var homofil første, pga alle hodebevegelsene når han snakker :P Vet, det er dårlig gjort av meg og dømme.
Han er jo klyse, han er ikke klippet nei. Klarer ikke jeg å tro heller. Blir litt som i fjor da noen påsto at Labi ble klippet dum.. :P
Må legge til at jeg også håper at Kevin ryker. Jeg blir så flau når han åpner munnen.

Kjenner jeg skjemmes av å være trønder :p er virkelig ille hvor klysete det går an å være... "vi har alt"!
Er det virkelig mulig?!

Han er jo klyse, han er ikke klippet nei. Klarer ikke jeg å tro heller. Blir litt som i fjor da noen påsto at Labi ble klippet dum.. :p
Må legge til at jeg også håper at Kevin ryker. Jeg blir så flau når han åpner munnen.

Ååh Lambi :Heartred Jeg glemmer aldri når han sa "Jeg bærer ikke gnag" OOOH eller når han sa "every strong man, is a stron woman". Da lo jeg faktisk så jeg gråt :P

Harald går meg litt på nervene også "Vi er så pen og deilig. Look at me and my Smooth body". Æsj. Nei takk, har bedre ting og gjøre på. Som høre Mathias fortelle at han må bæsje :)

Hahah, er så enig med deg! :P

Hva skjer med han som skal bæsje hele tiden hahaha

Jeg skjønner ikke at de kan være så dumme. Dumme jenter. De kommer til å bli byttet ut en etter en. Man ser det jo hvert år, men de lærer aldri.

Nei men takk gud så var det noen av dem som fikk opp øynene :D Men spent på morgendagens episode altså.

Kjenner jeg skjemmes av å være trønder :p er virkelig ille hvor klysete det går an å være... "vi har alt"!
Er det virkelig mulig?!

Dessverre så er det mange som er sånn, og det er ofte dem som blir tatt med i sånne programmer :P

Ååh Lambi :Heartred Jeg glemmer aldri når han sa "Jeg bærer ikke gnag" OOOH eller når han sa "every strong man, is a stron woman". Da lo jeg faktisk så jeg gråt :P

Harald går meg litt på nervene også "Vi er så pen og deilig. Look at me and my Smooth body". Æsj. Nei takk, har bedre ting og gjøre på. Som høre Mathias fortelle at han må bæsje :)
Jeg syns Labi var veldig fin når han fortalte om når og hvordan Norge fikk egen grunnlov. Da gråt hjertet mitt litt :P
Haha han må bæsje hele tiden. Syns det er bedre å høre enn Harald og Kevin *puke*

Nei men takk gud så var det noen av dem som fikk opp øynene :D Men spent på morgendagens episode altså.
Ja det blir spennende. Gleder meg, og håper det skjer noe fornuftig der i morgen. Og så håper jeg at Fredrik kommer inn igjen til slutt.

Ja det blir spennende. Gleder meg, og håper det skjer noe fornuftig der i morgen. Og så håper jeg at Fredrik kommer inn igjen til slutt.

Ja tror det blir litt mere action i morgen ;) For nå tror jeg at en av de hvite må dra hjem. Ja han må jo komme inn igjen :D

Fredrik Fredriksen (som han heter) kommer nok inn igjen :P han var artig, ingen kjedelig kar. Syntes vært fall ikke jeg :) også mener jeg at når de viste "dette kommer senere i uken" i går, at jeg så han. Men det kan ha vært fra i dag :P

Jeg syns Labi var veldig fin når han fortalte om når og hvordan Norge fikk egen grunnlov. Da gråt hjertet mitt litt :P
Haha han må bæsje hele tiden. Syns det er bedre å høre enn Harald og Kevin *puke*

Lambi er fantastisk :P også den der cross sykkelen han snakket om hele tiden på slutten :P

Jeg heier på Mathias! Han virker som en fyr som gir litt faen :P

Back
Topp