Melulu
Førstegangs mamma <3
Aaah fy flate, jeg får bare mer og mer imot Kevin for hver gang han åpner kjeften altså! FY for en selvgod klyse!!
SANT!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaah fy flate, jeg får bare mer og mer imot Kevin for hver gang han åpner kjeften altså! FY for en selvgod klyse!!
Sånn seriøst? Det skulle vært fengselsstraff for å være så klysete. Jeg blir litt sånn småkvalm.Aaah fy flate, jeg får bare mer og mer imot Kevin for hver gang han åpner kjeften altså! FY for en selvgod klyse!!
SANT!!!!!!
Sånn seriøst? Det skulle vært fengselsstraff for å være så klysete. Jeg blir litt sånn småkvalm.
Jeg skjønner ikke at de kan være så dumme. Dumme jenter. De kommer til å bli byttet ut en etter en. Man ser det jo hvert år, men de lærer aldri.Og hvert fall sånn som han Harald sto å snakka om den svarte gjengen under parsplitten! Fyy, jeg ble så kvalm! Håper virkelig at dem ryker på hodet og ræva ut til torsdag!
Han er jo klyse, han er ikke klippet nei. Klarer ikke jeg å tro heller. Blir litt som i fjor da noen påsto at Labi ble klippet dum..Han Kevin kan godt ryke nå. Det er gale når du er lei et menneske etter at du har sett dem i 2 timer på tvJeg nekter og tro at han er "klippet til en klyse", han er en klyse. Han er ekkel (i mine øyne) pga oppførselen.
Også trodde jeg han også var homofil første, pga alle hodebevegelsene når han snakkerVet, det er dårlig gjort av meg og dømme.
Han er jo klyse, han er ikke klippet nei. Klarer ikke jeg å tro heller. Blir litt som i fjor da noen påsto at Labi ble klippet dum..
Må legge til at jeg også håper at Kevin ryker. Jeg blir så flau når han åpner munnen.
Jeg glemmer aldri når han sa "Jeg bærer ikke gnag" OOOH eller når han sa "every strong man, is a stron woman". Da lo jeg faktisk så jeg gråt Han Kevin kan godt ryke nå. Det er gale når du er lei et menneske etter at du har sett dem i 2 timer på tvJeg nekter og tro at han er "klippet til en klyse", han er en klyse. Han er ekkel (i mine øyne) pga oppførselen.
Også trodde jeg han også var homofil første, pga alle hodebevegelsene når han snakkerVet, det er dårlig gjort av meg og dømme.
Jeg skjønner ikke at de kan være så dumme. Dumme jenter. De kommer til å bli byttet ut en etter en. Man ser det jo hvert år, men de lærer aldri.
Kjenner jeg skjemmes av å være trønderer virkelig ille hvor klysete det går an å være... "vi har alt"!
Er det virkelig mulig?!
Hva skjer med han som skal bæsje hele tiden hahaha
Jeg syns Labi var veldig fin når han fortalte om når og hvordan Norge fikk egen grunnlov. Da gråt hjertet mitt littÅåh LambiJeg glemmer aldri når han sa "Jeg bærer ikke gnag" OOOH eller når han sa "every strong man, is a stron woman". Da lo jeg faktisk så jeg gråt
![]()
Harald går meg litt på nervene også "Vi er så pen og deilig. Look at me and my Smooth body". Æsj. Nei takk, har bedre ting og gjøre på. Som høre Mathias fortelle at han må bæsje![]()
Ja heller han enn Kevin og Harald!Jeg vet ikke, men jeg heier på han!
Ja det blir spennende. Gleder meg, og håper det skjer noe fornuftig der i morgen. Og så håper jeg at Fredrik kommer inn igjen til slutt.Nei men takk gud så var det noen av dem som fikk opp øyneneMen spent på morgendagens episode altså.
Ja det blir spennende. Gleder meg, og håper det skjer noe fornuftig der i morgen. Og så håper jeg at Fredrik kommer inn igjen til slutt.
Jeg syns Labi var veldig fin når han fortalte om når og hvordan Norge fikk egen grunnlov. Da gråt hjertet mitt litt![]()
Haha han må bæsje hele tiden. Syns det er bedre å høre enn Harald og Kevin *puke*