På'n igjen, og denne gangen for godt!

Ligger jevnt på 67,0kg for tida, var hardt å komme igang med litt nedgang igjen etter å ha blitt vant til å stagnere :p
Så har blitt kvitt mellom 1-2kg på en måned, går tregt, men det får bare gå :)

Idag reiser pappa og samboer til gran canaria, de har vært spente på om de kommer avsted, både med tanke på formen til pappa og med tanke på smitte i agder. Jeg unner dem dette så inderlig og håper de storkoser seg denne uka :Heartred
 
Tja, har veid meg de tre siste dagene. 65,9/66,2/66,4kg. Så har visst kommet fast ned på 66tallet da :happy:
 
når man får det man nå tror er omgangssyke som kastet over en ila ettermiddag...
Og ser at man på et eller annet vis må skuffe litt i innkjørselen slik at samboer senere kan komme inn med bilen :meh:
 
Så deilig ! Kjempe bra jobbet. Er du nært å nå målet ditt?
Jeg ligger vel rundt målet, normalvektig bmi. Men hadde jo vært gøy å kunne se 65 flere ganger, sykt mange år siden jeg har vært så lett :p
 
Gått fra bmi 31,6 til 24,5. Temmelig stolt og fornøyd med det :D
 
Fikk sjokk da jeg stod opp og veide meg idag :p 68,8. Tenkte bare "i alle dager. Greit at vi har feiret minsten med kake osv, men likevel.."

Så var jeg ordentlig på do (litt treg i magen for tiden) og veide meg rett før lunsj. 66,5:p

Bør nok ikke veie meg for ofte, nei.. Men samtidig liker jeg å veie meg noe jevnlig, holde et øye med at jeg ligger noenlunde stabilt:)
 
Ohoi...
Etter en periode utslått av vår kjære covid, så har jeg spist veldig dårlig. Jeg har slurvet med måltidene, har ikke smakt godt med normal mat. Og det jeg har spist, har ikke vært sunt :wacky:
Vet nesten ikke om jeg tør å sjekke vekta imorgen :bag:
 
Åh sykdomsperioder kan ødelegge litt ja. Men er sikkert ikke så ille som frykta! Og mest sannsynlig bare vannvekt isåfall.

Var på vekta for første gang på et halvår, veide det jeg trodde - som er alt for mye. :hungover: Sykdomshøsten tok helt knekken på meg. :bag:
 
Ohoi...
Etter en periode utslått av vår kjære covid, så har jeg spist veldig dårlig. Jeg har slurvet med måltidene, har ikke smakt godt med normal mat. Og det jeg har spist, har ikke vært sunt :wacky:
Vet nesten ikke om jeg tør å sjekke vekta imorgen :bag:

Om ikke annet er du ikke alene. :blackeye:
Nå har alle utenom 1 hatt korona her, så gjenstår bare å kjøpe nytt batteri til vekta her hjemme så er jeg klar. Og evt stoppe å nattamme, så vanskelig å regulere kost når jeg ammer ca 6 ganger hver natt og like mye på dagen :bag::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jeg glemte å veie meg til morgenen, så gikk på vekta nå. 66,2kg.
Kan jo ikke være misfornøyd med det med tanke på kosthold (først en liten ferie i dk avløst av covid etter vi kom hjem) :)
Jeg er vel sånn sett blitt frisk, men merker at batteriet mitt tømmes ila et øyeblikk. Så ser frem til helga alene med ungene for så å jobbe 6dagvakter til uka :dead:
 
Jeg glemte å veie meg til morgenen, så gikk på vekta nå. 66,2kg.
Kan jo ikke være misfornøyd med det med tanke på kosthold (først en liten ferie i dk avløst av covid etter vi kom hjem) :)
Jeg er vel sånn sett blitt frisk, men merker at batteriet mitt tømmes ila et øyeblikk. Så ser frem til helga alene med ungene for så å jobbe 6dagvakter til uka :dead:
6 dagvakter er heavy:p Synes 4 er for mye:p
 
Høh, den siste tiden har jeg veid 66-66,5 (ligger ganske stabilt på det), idag gikk jeg på vekta. 65,3kg. Måtte sjekke igjen, 64,8. Gikk på vekta flere ganger der den da viste 64,8 hver gang.

Jeg som har strevd litt med kostholdet og søtsug en stund og ikke helt klart å holde meg borte fra søtsaker :wacky:
Jaja, hjelper visst å holde på med neste vinters vedhogst:p
 
Hvordan går det med din far, og ikke minst med deg ?
Takk som spør :HeartredVi er nede i en dyp dal for øyeblikket. Pappa har fått mer og mer smerter. Begynte på langtidsvirkende morfin, men med lite effekt. Så idag ble han innlagt på lindrende for å prøve å finne en bedre smertelindring. Sykt mye å gjøre på jobb, så merker at jeg tåler lite. Skal legge meg og felle endel tårer etterpå, kjenner jeg. Har holdt igjen hele dagen på jobb og så i badeland med ungene.

Vekta er heldigvis fortsatt stabil. Ikke veid meg de siste dagene, men ligger igjen på 65,5-66,5 og ganske fornøyd med det. Hvertfall med tanke på kostholdet mitt i det siste :wacky:
 
Back
Topp