Mensen har ikke kommet og jeg føler meg trøtt og oppblåst så tenkte jeg skulle ta en test for moroskyld uten noen forhåpninger i dag.. denne er. svak men det er utvilsomt strek.. jeg tok aldri test etter spontanaborten så for alt jeg vet er den positiv etter dette. Jeg aner ikke om jeg har hatt eggløsning og evt når, på ultralyd 8/8 så det ut som den var rett rundt hjørnet men jeg har ikke hatt noen symptomer på det. I så fall er det egentlig veldig tidlig å få såpass tydelig strek i forhold til min normale syklus som pleier å være litt lang. Så nå angrer jeg nesten på at jeg testet. Tok HCG prøve 25/7 som var på kun 42 så det burde jo vært ute av kroppen og ikke slå ut på test nå, eller?
Jeg kjenner ikke på noe glede eller forventninger, mer tom og rådvill. Klarer ikke tro på ny graviditet og hvis det skulle vise seg å være det tror jeg nok også at jeg ikke kommer til å klare og forholde meg så veldig til det på mange mange uker enda, og ha behov for jevnlig HCG måling hos fastlegen frem til evt ultralyd i uke 8-10.. kjenner denne spontanaborten har gjort meg litt avstumpet emosjonelt

Legger ved bilde. Dere andre som har opplevd spontanabort, har dere tatt test som er positiv 5 uker etter?