Ja, kommer jo til å tenke på at jeg var gravid to ganger, vi skulle ha hatt et barn til. Tanken på at jeg ikke kan bli gravid naturlig er fortsatt veldig surrealistisk. Det er en av de store tingene jeg har tenkt på i to år, og nå skal jeg legge det helt bort..? Veldig rart!Ja, tenker det samme, at det ikke er verdt å bryte opp familien for en til. Men det hele føles nok bedre og mindre ambivalent når en bare får til å finne roen igjen. Er jo ikke rart at hjernen og hjertet er helt på bærtur etter disse opplevelsene! Som om noen har snappet en milliongevinst foran nesa di, bare en million som du var blitt skikkelig følelsesmessig engasjert i da (teit metafor!) også skal en liksom finne roen..?!
Litt tragikomisk. Det blir vel bra til slutt, med de vi har, men kommer nok aldri helt til å slutte å tenke «hva hvis» likevel, og det er jo litt trist på en måte.
Jaaa, forumet blir det liksom også litt ambivalente følelser til. Jeg har dager hvor jeg koser meg og leser og gleder meg veldig på andres vegne, og dager hvor jeg bare tar litt pause. Men klarer ikke slutte å titte!Blir mest glad når jeg ser det klaffer for andre, og får litt lyst til å bli jordmor og leve drømmen via andre. Haha! Men blir trist når jeg tenker på at jeg skulle sittet med stor mage og lest her inne.
Spent på @Anonym123!
Håper det går veien!!![]()
Jeg er også spent på hennes vegne!
) også skal en liksom finne roen..?!
Litt tragikomisk. Det blir vel bra til slutt, med de vi har, men kommer nok aldri helt til å slutte å tenke «hva hvis» likevel, og det er jo litt trist på en måte. 
Blir mest glad når jeg ser det klaffer for andre, og får litt lyst til å bli jordmor og leve drømmen via andre. Haha! Men blir trist når jeg tenker på at jeg skulle sittet med stor mage og lest her inne. 

). Det er sikkert sunt å bestemme seg litt for det, for å liksom ha bondet litt på veien, før den er ute.