Nei, ser ikke ut til at vi kommer til å prøve mer, tror jeg.

Mannen har begynt å få det på avstand, og jeg merker på hele han at han ikke har lyst, og jeg må jo respektere det føler jeg. Det var et uhell ja, men mannen var uforsiktig med vilje da det skjedde sist, så han var nok ikke helt fremmed for det. Han ble også fort komfortabel på tanken om at det skulle komme en til. Nå derimot, er han litt ferdig virker det som.
Men jeg svinger også så veldig i hva jeg selv har lyst til! Så tror vi må enten sette inn spiral på meg eller han snippe for at jeg skal finne roen dessverre. Men jeg har blitt mye mer åpen for å prøve å finne roen.

Litt redd for å oppleve det samme som vi opplevde nå igjen, også har jeg begynt å få kroppen ordentlig tilbake, som også er en motivasjon til å legge inn årene. Jeg ble så utrent i de ukene jeg var gravid, for turte nesten ikke gjøre noe fysisk i frykt for å miste, også mistet vi likevel. Magen vokste også, og puppene doblet seg i størrelse, og nå er kroppen tilbake til slik den var. Plutselig kom jeg på hvor mye man savner «den gamle» kroppen mens man ammer og rett etter fødsel. Men jeg blir jo dratt mellom dette og at jeg får lyst til å tvinge igjennom et nytt forsøk, som du også føler på.

Det er liksom now or never! Men så tror jeg også at det kan være normalt å få litt panikk, når man nærmer seg «siste frist» for å få en siste. Hehe.
Hvordan går det der nå? Enda på vei til å finne roen, eller har det blitt forsøk på overtalelse siden sist?