Tusen takk for at du deler, og jeg føler veldig med deg i din opplevelse

mye likhetstrekk ser jeg, og jeg er også overrasket over egne følelser.. er liksom ikke dette embryoet jeg sørger over, men fremtiden jeg hadde sett for meg med tre barn som plutselig på ett øyeblikk ble revet bort.. påsken 2026 på hytta som ikke lenger innebærer nyfødt, sommerferien med storfamilien hvor logistikk med vogn og bilsete ikke lenger er en utfordring, hytta som ikke lenger trenger en ekstra soveplass fra 9 mars (forspeilet termin), gleden barna våre ville fått over et lite søsken og dulle med, det faktum at et av våre beste vennepar skal ha barn bare 3 mnd før og vi skulle ha felles permisjon, at alle tre barna ville kunne feiret felles bursdag da datoene er under en mnd mellom alle tre.. huff nei det passet liksom så bra, var kanskje for bra til å være sant..
Mannen min er nok innstilt på ett barn til, jeg spurte han ganske umiddelbart og da var han ikke klar for den praten, men når vi kom frem til at dette ikke var meningen, ble vi også enig om at det var ikke meningen denne gangen - så sånn sett vil jeg tro vi bare lar det skje igjen (krysser det jeg har for at det faktisk skjer igjen, at jeg blir lett gravid som jeg har blitt de andre gangene og at det neste gang går bra).
Jeg håper for din del at mannen din ombestemmer seg, for jeg kjenner så igjen de følelsen av både fortvilelse, desperasjon og ikke minst sinne/bitterhet som man ikke klarer å svelge selv om man virkelig prøver

Masse lykke til videre, og jeg synes bare det er fint at du delte din opplevelse i denne tråden, jeg trenger å høre hvordan andre har opplevd dette.. jeg har venner og familie jeg kunne snakket med, men jeg ønsker ikke å dele med noen, for da blir forventningen om en tredjemann fra andre også et faktum + at jeg liker dårlig at andre skal trøste og holde rundt når jeg har det vanskelig, sørger best alene og kan dele når jeg har fått bearbeidet litt i ro og fred. Kanskje jeg skulle hørt om å få en sykemelding i forhold til ferie, for dette er vel god nok grunn for tilbakeføring vil jeg tro..