Knøtta88
Forelsket i forumet
Ahha! Kjentes som migrene det jeg også fikk, men uten aura som jeg bruker å ha før «ekte» migreneanfall. Det var ordentlig slitsomt! Det er kanskje ikke så uvanlig da. Håper det normaliserer seg for deg også, slik som det har gjort her nå.Jeg sliter med hormonell migrene, og den har herjet verre den uken her.. sannsynligvis og forhåpentligvis fordi hormonnivåene begynner å normalisere seg.
Siden jeg var så tidlig og det virker som kroppen har ordnet opp selv fikk jeg ingen henvisning, men jeg får liksom ikke helt ro på meg før en spesialist har undersøkt meg.. Krysser det jeg krysser kan for at ting ser bra ut og at de tror fruktbarheten min er god og ikke preget for mye av alderen, har satt en støkk i meg dette her. Som sagt blitt veldig lett gravid tre ganger, men hva hvis dette tar lang tid nå? Jeg har tidligere sagt jeg ikke ønsker å bli gravid etter 35 år, men nå tviler jeg på at jeg klar å gi meg før vi faktisk er i mål..
Jeg har også blitt enkelt gravid, og hadde satt en grense på 35, som jeg begynte å flytte på så snart jeg ble 35.
ikke vært på jobb siden det skjedde, men har holdt de kollegaene oppdatert da de oppriktig lurte på hvordan det gikk. Så får se hvordan det går når tiden er kommet for å tilbake på jobb

Jeg gjør det likevel da, for han fortjener det, og er min påle i livet, men jeg klatrer heller i klatrestativer. Hihi.
får mye smerter i forbindelse med mensen, hjelper heller ikke på..
blir så usikker på om jeg faktisk har hatt eggløsning uten å merke det, om den ikke har kommet enda eller om kroppen hopper over det den måneden her.. får bare vente å se om jeg får mensen om en ukes tid, vil bare komme igang men prøving ! Vi har lagt inn aksjer daglig så har jeg hatt eggløsning så har vi iallefall truffet på den, så om det ikke blir noe resultat er ikke timing problemet