Termin idag... ingen tvil om overtid her....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin idag... ingen tvil om overtid her....
Å massere baby ut?? hehe,hvordan fåregår det?? jeg vurderer å legge meg på magen snart,har prøvd ALT annet... utenom medikamenter å alkahol daTermin her også i dag, og blir nok å gå over her også.
Niesen min prøvde å prate og "massere" han ut i går, men det har ikke hatt noe virkning Svigermor mener han kommer på søndag, når han ikke er kommet tidligere, siden det er bursdagen til mannen.
Har fått time til terminkontroll (heter vist ikke overtidskontroll lengre) den 30. men håper jeg ikke behøver den.
Å massere baby ut?? hehe,hvordan fåregår det?? jeg vurderer å legge meg på magen snart,har prøvd ALT annet... utenom medikamenter å alkahol da
Søndag er det fullmåne igjen så da er sjansen stor
Håper du slipper å gå til den 30, dagene etter termin er jo ett maaareritt!
Hehe ja alt er forsøket verdt nåVar vel mer dulting på magen enn massasje, men hun prøvde ihvertfall Søndag er det nymåne (ingen måne), men den kan jo kanskje ha like mye innvirkning som fullmånen liksom skal ha
Hehe ja alt er forsøket verdt nå
Åååh,er det sånn å forstå.. faaader,da har jeg missforstått... kjente håpet datt ut av kroppen igjenn
Men en ting er iallefall sikkert ,at hver morgen man åpner øynene så er man en dag nærmere baby.. det er det eneste man kan si 100%
Gratulerer [emoji1]I går kom endeleg jento vår 8 dager over termin hadde ingen tegn eller tru på at ho ville finna veien ut på egenhånd, men plutseleg bestemte ho seg! Frå eg våkna med rier til ho var ute gjekk det under 4 timer! Og med to langdryge fødsler tidlegare så var me ikkje heilt forberedt på det... frå me parkerte utanfor sjukehuset til ho var født gjekk det bere 1 time, veldig fin fødsel (spesielt i forhold til sine brødre som begge var setefødsler). Eg har gått over med alle mine tre, men alle har starta av seg sjølv til slutt (7, 12 og 8 dager over) Så hold ut! Plutseleg har de premien i armane