anonaBella
Bråkebøtte
Hva er hvilenatt??
De doper meg ned så jeg skal få sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er hvilenatt??
De doper meg ned så jeg skal få sove
Her ble det fødsel 7 dager over termin!
Hva skal til for at du får dette? [emoji849]
Hilsen ikke sovet mer enn Max 4 timer på en natt på evigheter!
Knakk sammen på kontroll. Har Max sovet 1,5 time i strekk siden i mai en gang. Våkner om jeg må røre meg. Greide 2,5 t neddopet. Nå er jeg våken igjen (03:45), så håper jeg får noen timer til på øyet, ellers var det ikke mye vits i dette
Smerter som gjør at du våkner eller?
Jeg sover ca like lenge sammenhengende selv, og våkner av at d brenner enten i lårene som er dritt lei av at jeg kun ligger på sidene, eller så brenner d i fingrene pga karpaltunnelsydrom [emoji849] i natt fikk jeg utrolig nok sove mer enn 4 timer! Utrolig nok! Veit ikke om denne samtalen nesten hadde litt placeboeffekt!!
Sovnet du igjen eller?
Gratulerer så mye!! Ser du skrev dag 6 at du hadde mye modning. Som i at du hadde mye mageverk eller at jordmor sjekka at du var moden?
Gratulerer [emoji172] hvor stor var babyen? Hvordan var det å bli igangsatt og hvilken metode? *bare5ukertilterminoggruermeg*Jeg ble igangsatt 12.07 og fødte 13.07., 12 dager etter termin. Lykke til dere andre med resten av ventetiden! Premien er såå verdt det[emoji1405][emoji170]
Jeg ble igangsatt 12.07 og fødte 13.07., 12 dager etter termin. Lykke til dere andre med resten av ventetiden! Premien er såå verdt det[emoji1405][emoji170]
Gratulerer [emoji172] hvor stor var babyen? Hvordan var det å bli igangsatt og hvilken metode? *bare5ukertilterminoggruermeg*
Gratulerer så mye!! [emoji170] håper det gikk fint, har tenkt masse på deg!