Overtidstråd

Lucky#1

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Forbereder meg på å gå over tiden, og kjenner at jeg blir skikkelig furt! Var innstilt på å bli satt igang imorgen, men det blir ikke noe av likevel.. Nå hagler det inn med meldinger og spørsmål om babyen er ute enda, så jeg har skrudd av telefonen og logget meg ut fra facebook på ubestemt tid. Kjenner jeg trenger motivasjon og oppmuntring! Ingen verdens tegn på at mini vil ut, og håper jeg ikke er den eneste som går over.. Er ikke så gøy å lese om alle som er igang og som allerede har fått sin lille skatt når det var "min tur først" :p føler meg som verdens største drittunge nå, men det får så være! Får skylde på hormonene..

Det er lov å være utålmodig!! Det er masinga og meldingene fra alle andre jeg gruer meg mest til hvis jeg går over, så skjønner frustrasjonen:( Det er ikke alltid folk tenker seg om dessverre. Her er det en uke til termin, men blir utålmodig av å lese om alle som føder likevel. Har du gått mange dager over?

Skjønner deg SÅ godt! Jeg er også egentlig forberedt på overtid, men fy søren så rastløs og utålmodig jeg er nå!! Føles også sånn at ALLE andre føder før termin!!

Jeg hadde termin 2 og har ikke født ennå. Litt lei kan du si! Så vet hvordan du har det

Jeg hadde termin i går så er jo bare 1 dag på overtid,men kjenner at jeg er bra lei allerede. Så synes det var veldig fint at du opprettet denne tråden så vi kan støtte hverandre:-) kjenner selv at jeg blir mer og mer motløs hver gang jeg kommer inn på forum og ser at noen andre har født samtidig som det ikke finnes noen tegn på at noe vil skje hos en selv...

Storesøster kom 8 dager før. Så føler jeg er på overtid, selv om jeg ik har termin før den 12. :-P

Det er ikke det å gå over som "bekymrer" meg, men vil så gjerne at fødselen skal starte av deg selv! Så tipper at jeg kommer til å bli litt stressa mtp det etterhvert som dagene går.

Eg er 42 uker på torsdag og blir då igangsatt kl 11. Mobilene våre har jo blitt overbelasta dei siste dagene om ikkje baby er ute snart. Kjenne det ska bli godt å bli ferdig. Er drit misunnleg på dei som har fødd før meg...føle meg urettferdig behandla :( :P

Eg er 42 uker på torsdag og blir då igangsatt kl 11. Mobilene våre har jo blitt overbelasta dei siste dagene om ikkje baby er ute snart. Kjenne det ska bli godt å bli ferdig. Er drit misunnleg på dei som har fødd før meg...føle meg urettferdig behandla :( :P

Takk for perspektiv :P følte meg helt deppa og motløs nå som terminen er såvidt passert, men nå tenker jeg at jeg skal være litt mer ydmyk :-) Håper alt står bra til med deg, og masse lykke til !

Har ikke termin før den 21, men her er det omvendt. Ingen spør om hun kommer snart, alle sier: du kommer til å gå 2 uker over! Ikke noe mas fra noen, er faktisk litt stusselig det også skal jeg være ærlig!

Da er jeg en dag på overtid... Skal til akupunktur på sykehuset i dag, så håper de vil strippe meg og!! :)

Termin i dag! Kanskje jeg kan joine denne klubben i morgen :p

Hadde termin 4, så her er man 4 dager over... var hos jordmor i går og hun ville prøve å strippe men det var det ikke tegn til modning eller åpning så gikk ikke ann! Skuffa og lei men man kan vel ikke annet enn å vente i spenning. :p

Takk for perspektiv :P følte meg helt deppa og motløs nå som terminen er såvidt passert, men nå tenker jeg at jeg skal være litt mer ydmyk :-) Håper alt står bra til med deg, og masse lykke til !
Hehe;) takk. Kjenne eg gruglede meg. Håpe det går fort når det først starte og krysser fingrene for at du slepp å vente like lenge som meg :)

Jeg har en uke igjen til termin i dag, men har vært dum nok til å tenke at jeg skal føde før, selv om jeg vet bedre! :shy: Har jo hørt siden uke 37 at det kan skje "når som helst", og det er jo mange her som føder før. Prøver å omstille meg til at det er minst to uker igjen, men er så spent og er jo i en unntakstilstand. Har ingen tegn til noe som helst her heller :p

Har en venninne som ligger en uke bak meg, og hennes baby ligger langt nede og hun har fått beskjed om at hun antagelig føder før tiden. Drit irriterende ;)

Dere som nå er over termin, ble deres termindato fremskyndet på oul? Jeg er nå to dager over termin. Ble satt frem 8 dager på oul. Hadde vært interessant å høre hvordan det er med dere andre og.

Har egentlig innstilt meg på at jeg må gå på overtid, men innerst inne følte jeg av en eller annen grunn at jeg kom til å føde før termin, men neida, hadde termin i går og merker ingen tegn til at lillegutt vil ut enda.. Er leeeei nå :shifty:

Dere som nå er over termin, ble deres termindato fremskyndet på oul? Jeg er nå to dager over termin. Ble satt frem 8 dager på oul. Hadde vært interessant å høre hvordan det er med dere andre og.
Ble bare satt frem en dag, fra 8 april til 7 april. Så har menstermin i dag :)

Det er lov å være utålmodig!! Det er masinga og meldingene fra alle andre jeg gruer meg mest til hvis jeg går over, så skjønner frustrasjonen:( Det er ikke alltid folk tenker seg om dessverre. Her er det en uke til termin, men blir utålmodig av å lese om alle som føder likevel. Har du gått mange dager over?

Har termin idag, men "vet" at det ikke skjer noe på lenge :p alt ble plutselig så ufattelig kjedelig! Ingenting som kan måle seg med kos, stell og amming av en liten nyfødt.. Har logget ut fra facebook da, og lagt telefonen langt bort, så det hjelper litt. Ignorerer telefoner og meldinger for min egen del :p orker ikke å gi samme svar til ti stk hver dag!

Skjønner deg SÅ godt! Jeg er også egentlig forberedt på overtid, men fy søren så rastløs og utålmodig jeg er nå!! Føles også sånn at ALLE andre føder før termin!!

Har vært utålmodig siden uke 37 jeg :p ble faktisk skikkelig sur når legen sa de ikke ville sette igang likevel, selv om det bare sier at barnet har det bra.. Er så utrolig klar!! Det skulle jo være min tur nå.. :(

Back
Topp