Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 11 dager over idag...!! 3cm, og stripping på kontroll igår, men ikke skjedd stort etter det... Fått time til igangsetting i morgen, så ser endelig slutten på dette svangerskapet i siktet kun timer /få dager igjen nå uansett hva som skjer
Lykke tilJeg er 11 dager over idag...!! 3cm, og stripping på kontroll igår, men ikke skjedd stort etter det... Fått time til igangsetting i morgen, så ser endelig slutten på dette svangerskapet i siktet kun timer /få dager igjen nå uansett hva som skjer
Skjønner at du er drittlei, håper du kan bli satt igang nå eller at det skjer noe ila kort tid! Tørsten er vel at det du venter på er verdt å vente på det er en motivasjon i seg selv! Snart får du møte bebisen du har gått å båret på de siste mnd, det er magisk! Hold uuuuut, snart er du i mål!I uke over termin I dag, overtidskontroll I morgen tidlig. Blir veldig spennende å se om de setter meg I gang evt når. Nå er jeg så utålmodig atte hjælp. Sover dårlig, vondt og stiv I hender og ben, hoven og kjempe varm. Hadde spor av proteiner på siste urinprøve... Nå er jeg kjempe sytete her jenter Hehe. ..