Overtidstråd!

Jeg er 11 dager over idag...!! 3cm, og stripping på kontroll igår, men ikke skjedd stort etter det... Fått time til igangsetting i morgen, så ser endelig slutten på dette svangerskapet i siktet kun timer /få dager igjen nå uansett hva som skjer
 
Jeg er 11 dager over idag...!! 3cm, og stripping på kontroll igår, men ikke skjedd stort etter det... Fått time til igangsetting i morgen, så ser endelig slutten på dette svangerskapet i siktet kun timer /få dager igjen nå uansett hva som skjer

LYKKE til !!!!!!!!!!!
 
Jeg er 11 dager over idag...!! 3cm, og stripping på kontroll igår, men ikke skjedd stort etter det... Fått time til igangsetting i morgen, så ser endelig slutten på dette svangerskapet i siktet kun timer /få dager igjen nå uansett hva som skjer
Lykke til :)
 
Stua er herved nyvasket! Til og med vinduene er vasket! Ikke særlig lurt å gjøre når det er helt mørkt ute, meeen de kunne bare ikke bli verre enn det de var :p
 
40+5 idag, og legetime imorgen tidlig. Blir spennende å se hva som skjer da. Er ingen tegn til noe fødsel så satser på å bli henvist til overtidskontroll og at ting begynner å skje da :)
 
Hvor mange er det igjen av oss som ikke har født ennå ? Brått 41 + 2 og skal på kontroll på mandag.. Føler at dette blir et mars barn på meg :)
 
Var inne på kontroll i dag - 41+3, ny kontroll + booking av igangsetting på søndag (ser ikke ut til at noe skjer av seg selv her..).
 
Jeg er 40+5 og skal på sykehuset for å bli igangsatt på onsdag:) Men de mente på sykehuset at jeg kom til å klare det selv før den tid;)
 
Lykke til alle dere som fortsatt venter ;)
 
41+1 nå, så 5 dager over termin. Sist hadde jeg baby i armene på denne tiden, så kjenner meg litt snurt. ;) Overtidskontroll på tirsdag når jeg er 41+4.
 
Har hatt rier med 8 min mellomrom i natt, men stod opp for å spise og da ga det seg:( Ventetiden blir jo ennå lengre med sånn lureri fra kroppen sin side..
 
Overtid ennå her også, blæh! Overtidkontroll på onsdag hvis det ikke har skjedd noe før den tid.
Har vært inn og ut av føden hele helga pga høyt blodtrykk og muli begynnelse på svangerskapsforgiftning. Ny kontroll i morgen. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan sette meg igang da :(
 
3 dagen på overtid. Slimproppen er gått og jeg venter på rier, men ingenting skjer :-(

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
I uke over termin I dag, overtidskontroll I morgen tidlig. Blir veldig spennende å se om de setter meg I gang evt når. Nå er jeg så utålmodig atte hjælp. Sover dårlig, vondt og stiv I hender og ben, hoven og kjempe varm. Hadde spor av proteiner på siste urinprøve... Nå er jeg kjempe sytete her jenter :( Hehe. ..
 
I uke over termin I dag, overtidskontroll I morgen tidlig. Blir veldig spennende å se om de setter meg I gang evt når. Nå er jeg så utålmodig atte hjælp. Sover dårlig, vondt og stiv I hender og ben, hoven og kjempe varm. Hadde spor av proteiner på siste urinprøve... Nå er jeg kjempe sytete her jenter :( Hehe. ..
Skjønner at du er drittlei, håper du kan bli satt igang nå eller at det skjer noe ila kort tid! Tørsten er vel at det du venter på er verdt å vente på ;) det er en motivasjon i seg selv! Snart får du møte bebisen du har gått å båret på de siste mnd, det er magisk! Hold uuuuut, snart er du i mål!
 
Ble satt i gang akkurat 1 uke på overtid, torsdag 26/2. Og denne datoen kom han også :) Helt fantastisk !!! Hold ut!!!! Lykke til !!!!
 
Back
Topp