Overtidstråd!

Veit ikke, de skulle se hvordan ting lå ann først ...skulle bare ønske de kunne gi meg en konkret dato å forholde meg til...

Ser den. Jeg er allerede henvist tilnovertidsvurderkng den 2.mars og som jeg forsto så blir jeg satt igang den dagen hvis ikke det er kommet igang av seg selv.. merkelig at det er så ulik praksis fra sted til sted!
 
Termin i dag jeg også. Begynte med smerter i magen i går kveld, og har hatt det konstant i hele dag. Presser skikkelig og det er takvise smerter / kynnere. Men ikke utviklet seg til rier. Skal til jordmor i morgen. Da skulle hun bestille overtidskontroll til meg. Gikk 9 dager over sist gang og ble satt igang. Så håper jeg slipper det denne gangen. Må jo være noe som skjer med med nå ??? :) masse lykke til til dere alle.
 
Hm... 4 cm åpning her- ble akkurat undersøkt av JM på privaten,- uten å ha merket det/hatt tegn på at ting nærmer seg.. Heller ingen tegn på at ting skjer, men det gjør kroppen uten å vise meg :) bare å vente på at det kommer rier :) :) :)
 
:):)
Hm... 4 cm åpning her- ble akkurat undersøkt av JM på privaten,- uten å ha merket det/hatt tegn på at ting nærmer seg.. Heller ingen tegn på at ting skjer, men det gjør kroppen uten å vise meg :) bare å vente på at det kommer rier :) :) :)
Oi så spennende :)
 
Ja- kjempespennende. Og fascinerende hva kroppen gjør uten at jeg merker det :) Bare å vente på riene :) Hun mente jeg ville føde snart :) Og så kjente hun babyens hode :0

Så deilig å få en sånn beskjed :) Nå håper jeg min jordmor kan gi samme beskjed til meg I morgen :) Lykke til til deg :)
 
Har termin i dag, så får se hvor mange dager over det blir da. Håper jordmor kan sjekke modning i morgen. :)
 
Hm... 4 cm åpning her- ble akkurat undersøkt av JM på privaten,- uten å ha merket det/hatt tegn på at ting nærmer seg.. Heller ingen tegn på at ting skjer, men det gjør kroppen uten å vise meg :) bare å vente på at det kommer rier :) :) :)
oj men 4cm er jo aktiv fødsel ?
 
Gratulerer. Sånn fødsel vil jeg også ha. Var dette 3?

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Kommer ikke noen baby her tror jeg - ooooooooooovertiiiiiiiid .... :meh::wacky::wideyed::woot::shy:
 
2 dager på overtid. Blir lange dager merker jeg. Jordmor sa jeg var moden, men hadde ingen åpning. Hun tøyet meg litt I går, veldig vondt, men har ikke skjedd mer av den grunn... vente...vente.... er så dårlig på det altså....
 
5 dagen her ... "Spontan" fødsel har jeg aldri opplevd.. Sykehustime i morgen .. Valget står mellom ingangsettelse og keisersnitt! :wacky::confused::eek:
 
5 dagen her ... "Spontan" fødsel har jeg aldri opplevd.. Sykehustime i morgen .. Valget står mellom ingangsettelse og keisersnitt! :wacky::confused::eek:
Nei måtte bli satt igang sist jeg og. Og velger nok det igjen om det blir sånn.. får håpe du er ferdig innen denne uken da. :)
 
5 dager over her og. Venter på legen, skal bestille overtidskontroll i dag (skjer visst ca 10 dager over her). Det er på søndag, så regner med at vi må vente helt til mandag.. *utålmodig*
 
Er så kjedelig ... Vil ikke ha KS eller igangsettelse ... Elle melle .. Lykke til dere !!!!!! Håper det starter av seg selv for deres skyld - alltid best :happy:
 
Back
Topp