Overtidstråd!

Lanterne

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Aprillykke 2017
❤️Mailykke 2022❤️
Jepp, da er jeg 3 dager på overtid og venter og venter. Er det flere her som har passert termin?
 
Ikke enda - men føler med deg! Jeg fødte på dag 13 etter termin forrige fødsel! Ikke gøy med den ekstra ventetiden! Litt tortur egentlig Redd det samme skal skje igjen!!! Lykke til !!!
 
Har termin i dag så venter bare spent og håper at noe snart skal skje :)
 
Termin i dag, ser veldig ut som det blir overtid på meg..:(
 
Ikke enda - men føler med deg! Jeg fødte på dag 13 etter termin forrige fødsel! Ikke gøy med den ekstra ventetiden! Litt tortur egentlig Redd det samme skal skje igjen!!! Lykke til !!!
13 dager over? :eek: Håper virkelig du slipper å oppleve å gå så lenge over! Syntes disse få dagene har vært langdryge nok!
 
Har termin i dag så venter bare spent og håper at noe snart skal skje :)

Noen tegn på at det kommer til å skje noe? Håper babyen kommer innen få dager i alle fall :)
 
Termin i dag, ser veldig ut som det blir overtid på meg..:(
Huff :( Er veldig kjedelig når man er så innstilt på denne termindatoen. Håper du slipper å gå mange dagene over!
 
Hvordan er det med fødselstegn for dere på overtid? Går dere å kjenner på noe, har gjort det en stund? Eller er der lite som sier at det skal skje snart? :)
 
13 dager over? :eek: Håper virkelig du slipper å oppleve å gå så lenge over! Syntes disse få dagene har vært langdryge nok!

Ja - det var tunge dager!!! Venter nummer 3 og har enda ikke hatt en fødsel som har startet av seg selv ... Har tett oppfølging og kan av ulike årsaker velge nå mellom igangsetting eller keisersnitt ved overtid! Men har gjort begge deler - valget mellom pest eller kolera! Håper den "lille" i magen kommer av seg selv denne gangen !!!!!
 
Ja - det var tunge dager!!! Venter nummer 3 og har enda ikke hatt en fødsel som har startet av seg selv ... Har tett oppfølging og kan av ulike årsaker velge nå mellom igangsetting eller keisersnitt ved overtid! Men har gjort begge deler - valget mellom pest eller kolera! Håper den "lille" i magen kommer av seg selv denne gangen !!!!!
Tøft valg! Har du en dato for igangsetting eller ks? Når må du ha bestemt deg?
 
Tøft valg! Har du en dato for igangsetting eller ks? Når må du ha bestemt deg?

Jeg vingler litt. Har nå avtale om keisersnitt ett sted mellom 4 og 7 dager etter termin.. Skal prate med Embla-jordmoren jeg har på ahus for en samtale nå... Men bare satser på at det for en gang skyld starter naturlig
 
Jeg vingler litt. Har nå avtale om keisersnitt ett sted mellom 4 og 7 dager etter termin.. Skal prate med Embla-jordmoren jeg har på ahus for en samtale nå... Men bare satser på at det for en gang skyld starter naturlig
Bra du får oppfølging av jordmor :) Krysser fingrene for deg. Håper alt starter av seg selv, og du slipper å velge mellom ks eller igangsetting.
 
Jeg dytter litt på denne jeg :) ikke at jeg er på overtid, har termin i dag :) er veldig forberedt på å gå på overtid, og regner med at det er flere her som allerede er på overtid :) er henvist til overtidsvurdering 2. Mars :)
 
Hadde termin 19 februar ..... Sukk ... Har mistet troen på at denne kroppen klarer å starte en fødsel av seg selv ... Vil ikke ha ingangsettelse eller KS - gjort begge før - frustrert!!!!! Jaja ... Vente vente ... Kan jo skje :wacky:
 
Jeg hadde termin 13/2...Lei ventetiden nå, vil bare hilse på lillebaby! Kontroll igjen i morgen...
 
Veit ikke, de skulle se hvordan ting lå ann først ...skulle bare ønske de kunne gi meg en konkret dato å forholde meg til...
 
Termin var 19.02. Skal bestille overtidsvurdering på tirsdag. Lange og kjedelige dager innimellom.
 
Back
Topp