Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13 dager over? Håper virkelig du slipper å oppleve å gå så lenge over! Syntes disse få dagene har vært langdryge nok!Ikke enda - men føler med deg! Jeg fødte på dag 13 etter termin forrige fødsel! Ikke gøy med den ekstra ventetiden! Litt tortur egentlig Redd det samme skal skje igjen!!! Lykke til !!!
Har termin i dag så venter bare spent og håper at noe snart skal skje
Huff Er veldig kjedelig når man er så innstilt på denne termindatoen. Håper du slipper å gå mange dagene over!Termin i dag, ser veldig ut som det blir overtid på meg..
Noen tegn på at det kommer til å skje noe? Håper babyen kommer innen få dager i alle fall
13 dager over? Håper virkelig du slipper å oppleve å gå så lenge over! Syntes disse få dagene har vært langdryge nok!
Tøft valg! Har du en dato for igangsetting eller ks? Når må du ha bestemt deg?Ja - det var tunge dager!!! Venter nummer 3 og har enda ikke hatt en fødsel som har startet av seg selv ... Har tett oppfølging og kan av ulike årsaker velge nå mellom igangsetting eller keisersnitt ved overtid! Men har gjort begge deler - valget mellom pest eller kolera! Håper den "lille" i magen kommer av seg selv denne gangen !!!!!
Tøft valg! Har du en dato for igangsetting eller ks? Når må du ha bestemt deg?
Bra du får oppfølging av jordmor Krysser fingrene for deg. Håper alt starter av seg selv, og du slipper å velge mellom ks eller igangsetting.Jeg vingler litt. Har nå avtale om keisersnitt ett sted mellom 4 og 7 dager etter termin.. Skal prate med Embla-jordmoren jeg har på ahus for en samtale nå... Men bare satser på at det for en gang skyld starter naturlig
Jeg hadde termin 13/2...Lei ventetiden nå, vil bare hilse på lillebaby! Kontroll igjen i morgen...