Overtidstråd

Har hele tiden vært forberedt på og gå over tiden, men det er ufattelig slitsomt når man ender opp med å gjøre det likevell.. er jo klar over at kun rundt 5% føder på selve dagen, men man har jo likevell et håp om at noe skal skje ganske snart... når man har vært sykemeldt hele svangerskapet og nesten ikke vært ute av huset/senga grunnet hyperemesis da går tiden etter termin saaaaaakte....

Det forstår jeg. Hypermersis virker ufattelig slitsomt. Jeg klarte meg fint med vanlig svangerskapsakvalme med oppkast Max to ganger....

Da melder jeg meg inn her, og starter dag 1 på overtid (ihht termin).

sender masse fødestøv til dere som allerede er på overtid :) Her er det fortsatt 18 dager til termin, så snuppa kan få lov å være inne i magen litt til ;)

Ønsker dere alle lykke til, sender masse fødestøv:D her kom tuppa på termindatoen, så jeg slapp overtid. Heldigvis:)

Dag 2 på overtid. K.J.E.D.E.L.I.G.
Fått time på sykehuset til overtidskontroll den 12.01. Håper, håper, HÅPER han kommer før den tid:)

Dag 2 på overtid. K.J.E.D.E.L.I.G.
Fått time på sykehuset til overtidskontroll den 12.01. Håper, håper, HÅPER han kommer før den tid:)
Er så enig... Vi har kontroll på lørdag.. Men håper hun kommer av seg selv før det...

Kjennes ut som jeg er på overtid...telles det? :-D En smule utålmodig allerede 11 dager før termin, føler virkelig med dere som er på overtid!
Lykke til og håper dere slipper å gå lenge over hvertfall :-)

Kjennes ut som jeg er på overtid...telles det? :-D En smule utålmodig allerede 11 dager før termin, føler virkelig med dere som er på overtid!
Lykke til og håper dere slipper å gå lenge over hvertfall :-)
Signerer denne!
Er heller ikke over termin. Men det føles VIRKELIG som jeg er det! 4 dager igjen til termin.... Bah!

Termin i dag og det virker ikke som om det kommer til å skje noe som helst :(

Dag 2 på overtid...er så utålmodig at jeg vil sprekke:D
Nå er ALT klart, mangler bare bebis..
Men her er ingen tegn på at noe skal skje med det første..overtidskontroll kommende tirsdag, men krysser fingrene for at jeg slipper det:)

Jeg er også dag to på overtid, og er utrolig utålmodig!! ;)
Har vært hos jordmor i dag og blir strippet (vondt!!!), så spent på om det har noen effekt...
Hun henviste meg også til overtidskontroll på sykehuset i neste uke (ville trolig få time på tirsdag), men krysser alt jeg har for at lille nurket mitt er ute i god tid før den tid!!:)

Jeg er også dag to på overtid, og er utrolig utålmodig!! ;)
Har vært hos jordmor i dag og blir strippet (vondt!!!), så spent på om det har noen effekt...
Hun henviste meg også til overtidskontroll på sykehuset i neste uke (ville trolig få time på tirsdag), men krysser alt jeg har for at lille nurket mitt er ute i god tid før den tid!!:)
Må spør.. stripping, hva er det?

Back
Topp