Har overtidskontrollen egentlig 8 dager over jeg også, men klarer virkelig ikke vente SÅ lenge på kontroll:/
Det skjønner jeg godt! Gjør alt så veldig mye mer tungvint for deg da stakars.. Er det null sjangs nå for å føde der du vil da, eller har du fortsatt noen dager til hvor du KAN føde der dersom det starter av seg selv?
Hun jordmoren jeg snakka med i stad sa stripping var lite vits i, da det bare ville fremkalle masrier hos meg som førstegangsfødende og ikke ha noe effekt.
Hjelper det ikke å strippe et par ganger, i stedet for bare en gang?
Uff da, håper du får den hjelpen du ønsker da!!
Jeg skal ringe for å få tidligere kontroll i morgen, og da høre om de kan sjekke modning og stripping.
Har prøvd brystvortestimulering, sex og det man kan prøve, men null effekt![]()
Syns det er dumt de ikke holder seg til reglene som sier kontrollen skal være senest på dag 7.. ;/ Jeg kan føde her i inntil en uke over termin hørtes det ut som, så tirsdag er siste sjangs dersom dag 7 gjelder som siste mulighet. Hun sa i alle fall at når jeg skulle til overtidskontroll var egentlig sjangsen for å føde her gått.
Da jeg ble strippet med storebror som førstegangsfødende ble han født dagen etterpå.. så vil tro det har effekt for noen altså. Uansett ville jeg bedt om det om du føler du klarer masrier over muligens flere dager, fordi de bidrar jo gjerne til at du modnes raskere