Jeg var hos gynekologen i 2021 og fikk beskjed om at jeg hadde masse nok med egg igjen. Men, det tok lang tid før jeg ble gravid med minstemann. Har bare en eggleder etter EXU. Vi planla absolutt ikke noen flere nå, og vi har rett og slett ikke tid til sex. Nå hadde vi barnefri og eggløsningen min kom en uke seinere en hva den skulle. Jeg hadde en liten eggløsnings blødning når jeg egentlig skulle ha den så tenkte at det var safe.. men, er en mening med alt tenker nå jeg og vi er kjempe glade for denne overraskelsen. Har jo ønsket en til, men ikke endaSå heldig du er som fortsatt har så gode egg selv ! Imponerende med to tette i en alder av 40 jeg hadde også litt egg igjen men ingen ble noe baby av så da ble det eggdonasjon til slutt.
Når det gjelder alder ift energi med barna osv tror jeg det handler mer om hvor godt man tar vare på helsa si kontra alder. Er 45 og føler meg ikke gammel eller for sliten for barn. Gleder meg sånn til andre og siste småbarnstilværelsen. Termin i november <3 hvordan er formen din?
Tenker at man er aldri for gammel for å få barn nå i den tiden vi lever i, og så lenge man føler at det passer så er det ingen grunn til å la seg stoppe Mamma var 43 når min Lillesøster ble født og det har fått kjempe fint. Akkurat som med min mormor og hennes søsken som har fått barn i tidlig 30 årene og i 40 årene
Donor egg, syntes det er så utrolig flott at man kan få den muligheten i dag