Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har fått innkalling, har dere allerede vært i kontakt med sykehuset i forhold til termindato? Eller har dere kun vært hos fastlegen?
Jeg har fortsatt ikke fått time til annet enn 12-ukers kontroll hos fastlegen.
Jeg var på sykehuset på ultralyd så ordnet de innkalling til ordinær der men man kan ordne det hos lege og jordmor ogsåDere som har fått innkalling, har dere allerede vært i kontakt med sykehuset i forhold til termindato? Eller har dere kun vært hos fastlegen?
Jeg har fortsatt ikke fått time til annet enn 12-ukers kontroll hos fastlegen.
Vil du legge inn meg også 22.02?Bump
Selvfølgelig!Vil du legge inn meg også 22.02?
Ikke noe problem! Fort gjortSelvfølgelig!
Beklager glippen
nei, det er ikke for sent. Tar bare ca ei uke å få timeVet ikke om noen av dere kan svare på dette, men jeg spør likevel! Jeg skal på 12-ukers kontrollen først når jeg er omtrent 14 uker på vei (pga jul/nyttår, så måtte legen ta det etter det). Men begynner det å bli "sent" å få bestilt oul da? Skal på Ahus om det har noe å si. Skal man få tilbud om oul mellom uke 18-20 uansett når det bestilles? Lurer altså på om jeg burde ta kontakt med fastlegen for å få ordnet med henvisning til oul før den første svangerskapskontrollen siden det skjer litt sent.