Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har fått innkalling, har dere allerede vært i kontakt med sykehuset i forhold til termindato? Eller har dere kun vært hos fastlegen?
Jeg har fortsatt ikke fått time til annet enn 12-ukers kontroll hos fastlegen.
Jeg var på sykehuset på ultralyd så ordnet de innkalling til ordinær derDere som har fått innkalling, har dere allerede vært i kontakt med sykehuset i forhold til termindato? Eller har dere kun vært hos fastlegen?
Jeg har fortsatt ikke fått time til annet enn 12-ukers kontroll hos fastlegen.
Vil du legge inn meg også 22.02?Bump
Ikke noe problem! Fort gjortSelvfølgelig!
Beklager glippen![]()

nei, det er ikke for sent. Tar bare ca ei uke å få timeVet ikke om noen av dere kan svare på dette, men jeg spør likevel! Jeg skal på 12-ukers kontrollen først når jeg er omtrent 14 uker på vei (pga jul/nyttår, så måtte legen ta det etter det). Men begynner det å bli "sent" å få bestilt oul da? Skal på Ahus om det har noe å si. Skal man få tilbud om oul mellom uke 18-20 uansett når det bestilles? Lurer altså på om jeg burde ta kontakt med fastlegen for å få ordnet med henvisning til oul før den første svangerskapskontrollen siden det skjer litt sent.![]()