OUL

Malvinka

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Julibarna 2019
Tenkte vi kunne ha en oversikt over når vi har OUL :)
Skriv inn kommentar så oppdaterer jeg oversikten :dummy::dummy1:

19 Desember
Moimoi

21 Januar
Bringebærpai


24 Januar
Smoothie1993
Campanilla

25 Januar
Mamma_til_3!
Gimline
MissElf

28 Januar
Bollapinnsvin34
Bifrost

29 Januar
siilje
Henriksen
Border
Suppegjøken

31 Januar
Malvinka

1 Februar
Kaosgrl
Julilykke1
perla83
Alwas
Venter på neste
Julibaby19

4 Februar
Juli2019bby

5 Februar
Invent26
juli_mamma
Mai94
Mini2-19

6 Februar
Nette85
Meterem
Husfrue

7 Februar
Smule3
Aiko
Reiret

8 Februar
minoja

12 Februar
Rotkopp
Venter på nesteGull
eple83

13 Februar
Sommerbaby2019
Tre25

14 Februar
Hoppestokk
Tiomor
Mamma16
Monkeybaby

15 Februar
Vom87
Aboffa
Bombus
Soskenlykke
MammaMilla88
LemonySnicket

18 Februar
Plexy
Hjerteskatten

19 Februar
:Twinni
Kkk

20 Februar
Kilikina
Mortil3-89

21 Februar
Babyjuli19
Diamant1
Blåbær88

22 Februar
Idalill

25 Februar
Belka87

26 Februar
Epletreet

28 Februar
håp88

1 mars
Surdrue
6 Mars
Bella2
 
Last edited:
Har ikke best legen sende innkalling engang enda ;) skal inn på sykehuset for enda en tul om tre uker, mulig de ordner :)
 
Var til fastlegen sist fredag, da 8+3, og hun ville ikke gjøre noe annet enn å måle hcg, før jeg var ihvertfall kommet til 12 uker, så ingen time her enda....:sorry: men tul nå på mandag da:joyful: (da er jeg 10uker:happy:)
 
Har enda ikke vært hos fastlegen (9+3) skal den 5 desember, kanskje han henviser da :)
 
Skal til jordmor for første gang 19.12, da er jeg 13 uker :) tror jeg skal ta ultralyd da? Klarer nesten ikke vente 3 uker til, så vurderer å bestille time på Volvat denne uken! :p Så lillefrø for første gang for 3 uker siden, og det var helt fantastisk! Ikke så mye å se annet enn en liten grå flekk, men likevel <3
 
Skal til jordmor for første gang 19.12, da er jeg 13 uker :) tror jeg skal ta ultralyd da? Klarer nesten ikke vente 3 uker til, så vurderer å bestille time på Volvat denne uken! :p Så lillefrø for første gang for 3 uker siden, og det var helt fantastisk! Ikke så mye å se annet enn en liten grå flekk, men likevel <3
OUL er i uke 18-20. Du vil nok få innkallingen etter at du har vært på første kontroll
 
8+3 i dag og skal ha første time hos lege 21/12. Jordmor drøyer jeg til over nyttår. Så blir en stund til min innkalling kommer :)
 
Fikk litt sjokk nå som jeg skjønte at det ikke er så lenge til vi skal på OUL! Jeg har ikke ofret det en tanke en gang, for det var jo såååå lenge til. Men det er jo faktisk allerede i januar/februar for oss. Tenk det! :love7
 
Back
Topp