OUL

Siden jeg er innlagt har jeg ikke fått gått til time hos legen min. Så ikke fikset helsekort for gravide, blodprøver osv enda.

Har termin 8. Juli da ognsnart 10 uker på vei. Så håper å få ordnet ting snart..

Siden jeg er innlagt har jeg ikke fått gått til time hos legen min. Så ikke fikset helsekort for gravide, blodprøver osv enda.

Har termin 8. Juli da og snart 10 uker på vei. Så håper å få ordnet ting snart..
Kan ikke sykehuset ta blodprøver og fylle ut helsekort?

Kan ikke sykehuset ta blodprøver og fylle ut helsekort?

Jeg vurderer å spørre dem snart ja. Tenkte jo ikke at jeg skulle bli her så lenge, men så har ukene bare gått.

Sjefen maser om sykemelding også. Han vet situasjonen og at jeg er innlagt. Så må spørre sykehuset om sykemelding mens jeg fortsatt er innlagt. De pleier jo å skrive ut når man blir utskrevet her

Jeg vurderer å spørre dem snart ja. Tenkte jo ikke at jeg skulle bli her så lenge, men så har ukene bare gått.

Sjefen maser om sykemelding også. Han vet situasjonen og at jeg er innlagt. Så må spørre sykehuset om sykemelding mens jeg fortsatt er innlagt. De pleier jo å skrive ut når man blir utskrevet her
Arbeidsgiver har rett på å få sykemeldning fra de første dagene så sykehuset bør kunne skrive ut sykemeldning for perioden du har vært der og hva de tror fremover

Fikk time etter TUL i dag, så 12.02 blir det ordinær på oss.:happy:

har første OUL den 19.des og neste den 8.feb (bor i utlandet så litt annerledes her)

Jeg er 10+4 i dag, men har ikke første legetime før 2. januar (pga noen prøver etter uke 12, og juleferien). Da er jeg vel 13+5, tror jeg. Blir det veldig sent å bestille OUL da? Noen som vet om det er lang ‘’kø’’ i Bergen?

Nå har jeg fått time også, 22.02 :happy:

Jeg er 10+4 i dag, men har ikke første legetime før 2. januar (pga noen prøver etter uke 12, og juleferien). Da er jeg vel 13+5, tror jeg. Blir det veldig sent å bestille OUL da? Noen som vet om det er lang ‘’kø’’ i Bergen?
OUL får du tilbud om uansett så det er ikke før sent. Får det kanskje litt senere slik at det blir nærmere uke 20.

Back
Topp