Spennende Lykke tilSkulle egentlig ha OUL 25.feb, men ble oppringt fra sykehuset i dag og flyttet til i morgen, 20.feb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende Lykke tilSkulle egentlig ha OUL 25.feb, men ble oppringt fra sykehuset i dag og flyttet til i morgen, 20.feb
Spennende Lykke til
Helt naturlig å være nervøs før ul! Men det går nok kjempefintHar hele tiden gått og syntes det var så lenge til og gledet meg masse, men da jeg fikk beskjed om at jeg ble flyttet fikk jeg plutselig hjertebank og ble nervøs
Håper og satser jo på at alt er som det skal være, men det kom plutselig litt brått på kan man si
Hvordan gikk det med deg idag?Skulle egentlig ha OUL 25.feb, men ble oppringt fra sykehuset i dag og flyttet til i morgen, 20.feb
Hvordan gikk det med deg idag?
Åh så kjedelig, da må bare helga gå fort! Jeg har på tors. tiden snegler seg fremGikk og gikk...
Ble oppringt fra sykehuset knappe 2 timer før timen med beskjed om at de måtte kansellere den da jordmor var hjemme med sykt barn
Så nå har jeg fått ny time på mandag, når jeg opprinnelig skulle ha time, bare med et litt annet klokkeslett og hos en annen behandler.
Så da må jeg bare smøre meg med tålmodighet igjen
Oi. Håper det går bra med deg. Skummel opplevelse da. Bra du får tett oppfølging nå.Skulle ha OUL for 2 uker siden. Rakk ikke så mye før legen mente å se at fostersekken var på vei ut og at bare cerclagen holdt igjen. Ble ambulanse med blålys og innleggelse i steden. Heldigvis var livmorhalsen bare åpen (tunell), men ikke helt borte. De håper at sengeleie vil hjelpe til at den vil lukke seg igjen.
Blir ikke noe ny OUL, men blir fulgt opp så tett at jeg vel får sett veslegutt nok.
Ja, vi er veldig heldige og har en god lege med mye omsorg blir sengeliggende resten av svangerskapet, må bare unngå infeksjoner. Da må de klippe tråden.Oi. Håper det går bra med deg. Skummel opplevelse da. Bra du får tett oppfølging nå.
Ja, vi er veldig heldige og har en god lege med mye omsorg blir sengeliggende resten av svangerskapet, må bare unngå infeksjoner. Da må de klippe tråden.
Takk for det så lenge veslegutt har det bra der inne skal vi klare det meste! Må i hvertfall holde han inne i noen uker til.håper det lukker seg igjen og at du får gått lenge, selv om det er tungt å skulle være sengeliggende!
Vært på OUL og alt så bra ut
Magefølelsen var rett og i magen skjulte det seg en liten lillebror
Morkaken ligger veldig nærme utgangen, så håper den trekker seg oppover, hvis ikke blir det nytt KS.
Så nå venter vi bare spent på neste kontroll om 5 uker, da blir det kontroll av blodtilstrømning i livmor+morkake, og morkakens plassering
Åå så kjekt når det stemmer! Krysser fingrene for juli baby daEndelig ble det min tur til OUL. Alt så fint ut, magefølelsen stemte, det blir ei jente Termin stemte akkurat på dagen jeg selv har regnet meg frem til, 30.Juli