OUL

Spennende :D Lykke til :love7

Har hele tiden gått og syntes det var så lenge til og gledet meg masse, men da jeg fikk beskjed om at jeg ble flyttet fikk jeg plutselig hjertebank og ble nervøs :hilarious:
Håper og satser jo på at alt er som det skal være, men det kom plutselig litt brått på kan man si :joyful:
 
Har hele tiden gått og syntes det var så lenge til og gledet meg masse, men da jeg fikk beskjed om at jeg ble flyttet fikk jeg plutselig hjertebank og ble nervøs :hilarious:
Håper og satser jo på at alt er som det skal være, men det kom plutselig litt brått på kan man si :joyful:
Helt naturlig å være nervøs før ul! Men det går nok kjempefint :Heartred
 
Hvordan gikk det med deg idag?:)

Gikk og gikk...
Ble oppringt fra sykehuset knappe 2 timer før timen med beskjed om at de måtte kansellere den da jordmor var hjemme med sykt barn :facepalm:
Så nå har jeg fått ny time på mandag, når jeg opprinnelig skulle ha time, bare med et litt annet klokkeslett og hos en annen behandler.
Så da må jeg bare smøre meg med tålmodighet igjen :arghh::hilarious:
 
Gikk og gikk...
Ble oppringt fra sykehuset knappe 2 timer før timen med beskjed om at de måtte kansellere den da jordmor var hjemme med sykt barn :facepalm:
Så nå har jeg fått ny time på mandag, når jeg opprinnelig skulle ha time, bare med et litt annet klokkeslett og hos en annen behandler.
Så da må jeg bare smøre meg med tålmodighet igjen :arghh::hilarious:
Åh så kjedelig, da må bare helga gå fort! Jeg har på tors. tiden snegler seg frem:meh:
 
Da har jeg vært på oul. Hodet lå så langt nedi bekkenet at de hadde problemer med å måle, men de var sånn sett fornøyd. Og festet på navlestrenger lå veldig langt ute på kanten på morkaken. Har fått ny time i uke 23/24 for å sjekke blodgjennomstrømning på navlestreng og pga min datter var relativt liten når hun ble født til termin.
 
Last edited:
Skulle ha OUL for 2 uker siden. Rakk ikke så mye før legen mente å se at fostersekken var på vei ut og at bare cerclagen holdt igjen. Ble ambulanse med blålys og innleggelse i steden. Heldigvis var livmorhalsen bare åpen (tunell), men ikke helt borte. De håper at sengeleie vil hjelpe til at den vil lukke seg igjen.
Blir ikke noe ny OUL, men blir fulgt opp så tett at jeg vel får sett veslegutt nok.
 
Skulle ha OUL for 2 uker siden. Rakk ikke så mye før legen mente å se at fostersekken var på vei ut og at bare cerclagen holdt igjen. Ble ambulanse med blålys og innleggelse i steden. Heldigvis var livmorhalsen bare åpen (tunell), men ikke helt borte. De håper at sengeleie vil hjelpe til at den vil lukke seg igjen.
Blir ikke noe ny OUL, men blir fulgt opp så tett at jeg vel får sett veslegutt nok.
Oi. Håper det går bra med deg. Skummel opplevelse da. Bra du får tett oppfølging nå.
 
Var på oul i dag, og det var en skikkelig fin opplevelse! Alt var helt perfekt, og det var ganske tydelig at vi får en gutt :Heartblue Ble satt fram to dager også, men det forventet jeg egentlig (stemmer best i forhold til eggløsning).
 
Oi. Håper det går bra med deg. Skummel opplevelse da. Bra du får tett oppfølging nå.
Ja, vi er veldig heldige og har en god lege med mye omsorg :shy: blir sengeliggende resten av svangerskapet, må bare unngå infeksjoner. Da må de klippe tråden.
 
Oul i dag og alt såg perfekt ut :angel8 og vi fikk se en liten gutt :Heartblue Helt uvirkelig fremdeles dette her! Men er selvfølgelig veldig glade :love7
 
Vært på OUL og alt så bra ut :love7
Magefølelsen var rett og i magen skjulte det seg en liten lillebror :Heartblue
Morkaken ligger veldig nærme utgangen, så håper den trekker seg oppover, hvis ikke blir det nytt KS.
Så nå venter vi bare spent på neste kontroll om 5 uker, da blir det kontroll av blodtilstrømning i livmor+morkake, og morkakens plassering :)
 
Ja, vi er veldig heldige og har en god lege med mye omsorg :shy: blir sengeliggende resten av svangerskapet, må bare unngå infeksjoner. Da må de klippe tråden.


håper det lukker seg igjen og at du får gått lenge, selv om det er tungt å skulle være sengeliggende!
 
håper det lukker seg igjen og at du får gått lenge, selv om det er tungt å skulle være sengeliggende!
Takk for det :Heartpink så lenge veslegutt har det bra der inne skal vi klare det meste! Må i hvertfall holde han inne i noen uker til.
 
Vært på OUL og alt så bra ut :love7
Magefølelsen var rett og i magen skjulte det seg en liten lillebror :Heartblue
Morkaken ligger veldig nærme utgangen, så håper den trekker seg oppover, hvis ikke blir det nytt KS.
Så nå venter vi bare spent på neste kontroll om 5 uker, da blir det kontroll av blodtilstrømning i livmor+morkake, og morkakens plassering :)

Samme her. Har fått oppfølging pga plassering av navlesnor og blodtilsteømning.
 
Endelig ble det min tur til OUL. Alt så fint ut, magefølelsen stemte, det blir ei jente:Heartpink Termin stemte akkurat på dagen jeg selv har regnet meg frem til, 30.Juli:love7
 
Back
Topp