OUL

Var til lege på forrige onsdag, ikke fått noe innkalling enda. Hvor lang tid tok det før dere fikk innkallelse og var det i postkasse eller digitalt?
 
Fått brev om at OUL har blitt flyttet til 24. januar. Det er ikke lenge til :nailbiting:
 
21. februar, alt for lenge til :( er da 19+5.. men det er vell bare å smør seg med tålmodighet :happy:
 
Tenkte vi kunne ha en oversikt over når vi har OUL :)
Skriv inn kommentar så oppdaterer jeg oversikten :dummy::dummy1:

19 Desember
Moimoi

21 Januar
Bringebærpai


24 Januar
Smoothie1993
Campanilla

25 Januar
Mamma_til_3!
Gimline

28 Januar
Bollapinnsvin34
Bifrost

29 Januar
siilje
Henriksen
Border
Suppegjøken

31 Januar
Malvinka

1 Februar
Kaosgrl
Julilykke1
perla83
Alwas
Venter på neste
Julibaby19

4 Februar
Juli2019bby

5 Februar
Invent26
juli_mamma
Mai94
Mini2-19

6 Februar
Nette85
Meterem

7 Februar
Smule3
Aiko

8 Februar
minoja

12 Februar
Rotkopp
Venter på nesteGull
eple83

13 Februar
Sommerbaby2019
Tre25

14 Februar
Hoppestokk
Tiomor
Mamma16
Monkeybaby

15 Februar
Vom87
Aboffa
Bombus
Soskenlykke
MammaMilla88
LemonySnicket

18 Februar
Plexy

19 Februar
:Twinni

20 Februar
Kilikina
Mortil3-89

21 Februar
Babyjuli19
Diamant1

22 Februar
Idalill

25 Februar
Belka87

26 Februar
Hjerteskatten
Epletreet

28 Februar
håp88

MissElf 25.feb
 
Var til lege på forrige onsdag, ikke fått noe innkalling enda. Hvor lang tid tok det før dere fikk innkallelse og var det i postkasse eller digitalt?

Jeg fikk digital innkallelse dagen etter legetimen. Fikk brev i posten ca 1 uke senere.
Jeg tror du kan se på minhelse.no om henvendelsen fra legen er sendt. Evt. kan du ringe legekontoret og høre om den er sendt :)

Med mindre du har fått timen din nå ;)
 
Jeg fikk digital innkallelse dagen etter legetimen. Fikk brev i posten ca 1 uke senere.
Jeg tror du kan se på minhelse.no om henvendelsen fra legen er sendt. Evt. kan du ringe legekontoret og høre om den er sendt :)

Med mindre du har fått timen din nå ;)

Har fått nå. Legen hadde glemt å sende inn :)
 
OUL i dag. Men luringen vår gjemte seg godt, lå i seteleie og så langt nedi bekkenet at jordmor ikke fikk sjekka hjertet og nyrene ordentlig. Men hjertet slo hvertfall og ingen tegn til hjernefeil eller ryggmargsbrokk <3
Skal tilbake neste onsdag. Satser på at hun får sett mer da - og også fått sett om det er gutt eller jente, noe hun ikke hadde sjans til å se nå.
Får spise sjokolade og drikke brus før jeg går inn også :D
 
Back
Topp