Oul :)

Fikk nettopp SMS fra Stavanger Sykehus - OUL 11. sept kl 10. Veldig spent :)
 
Hmmm legen min sendte henvisning til OUL 23 juni, og har ennå ikke hørt noe... Må kanskje begynne å mase litt snart :p
 
Åssen har dere fått til å sende de henvisningene til OUL?
Min lege nekter å sende noe før uke 12, og kommer heller ikke til å fylle ut papirene mine før da, så jeg har time til første "ordentlige" (offisielle) kontroll i slutten av august. De timene jeg har hatt nå (med blodprøver og alt) har på en måte ikke blitt registrert som kontroller.
 
Åssen har dere fått til å sende de henvisningene til OUL?
Min lege nekter å sende noe før uke 12, og kommer heller ikke til å fylle ut papirene mine før da, så jeg har time til første "ordentlige" (offisielle) kontroll i slutten av august. De timene jeg har hatt nå (med blodprøver og alt) har på en måte ikke blitt registrert som kontroller.

Jeg har vært på første svangerskapskontroll hos jordmor - og hun sendte henvisning da. :)
Skal ikke ta blodprøver før på laben hos fastlegen neste uke da. Så ikke gjort det enda, i motsetning til deg :)
 
Jeg skal ha oul den 9/9 kl 12:00! Wow, håper tiden går foooort!! <3
 
Jeg har vært på første svangerskapskontroll hos jordmor - og hun sendte henvisning da. :)
Skal ikke ta blodprøver før på laben hos fastlegen neste uke da. Så ikke gjort det enda, i motsetning til deg :)


Mistenker at eneste grunnen til at de blodprøvene allerede har blitt tatt er på grunn av d-vitaminmangel og et par andre ting de er særs ivrig på å følge opp ;P
 
Åssen har dere fått til å sende de henvisningene til OUL?
Min lege nekter å sende noe før uke 12, og kommer heller ikke til å fylle ut papirene mine før da, så jeg har time til første "ordentlige" (offisielle) kontroll i slutten av august. De timene jeg har hatt nå (med blodprøver og alt) har på en måte ikke blitt registrert som kontroller.

Jeg ble henvist fra sykehuset etter tidlig ul i uke 6 :)
 
Jeg ble henvist fra sykehuset etter tidlig ul i uke 6 :)

Sykehuset kunne ikke sette meg opp på ny kontroll etter tidlig ul denne uka fordi jeg ikke har søkt fødeplass eller har fått helsekortet enda.
Var derfor jeg lurte på hvordan dere hadde fått det til, siden legen min ikke har lov til å fylle ut noe før uke 12...
 
Sykehuset kunne ikke sette meg opp på ny kontroll etter tidlig ul denne uka fordi jeg ikke har søkt fødeplass eller har fått helsekortet enda.
Var derfor jeg lurte på hvordan dere hadde fått det til, siden legen min ikke har lov til å fylle ut noe før uke 12...

Da er det nok forskjell fra sted til sted for det sa de ingen ting om når jeg var på ul. Å jeg hadde ikke søkt fødeplass eller fått helsekortet :)
 
Da er det nok forskjell fra sted til sted for det sa de ingen ting om når jeg var på ul. Å jeg hadde ikke søkt fødeplass eller fått helsekortet :)

Jeg har ikke søkt fødeplass jeg heller. Men fikk helsekortet på første kontroll.
Alle snakker om at det kortet er så stort? Er jo bare et a4-ark ?
 
Her søker man ikke fødeplass.. Gjorde ikke det forrige gang hvertfall.. Kommer heller med ønske hvis man vil føde en annen plass, hvis ikke er det en "selvfølge" at man føder på sykehuset i Kristiansand.
 
4 september :) full nedtelling :) men først privat ul neste fredag:)
 
Har ikke legetime før 3.august, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge!! Var jo hos legen i uke 5, trodde han henviste da.. Meeen, legen har ferie frem til jeg har time uansett, så... :p
 
Har ikke legetime før 3.august, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge!! Var jo hos legen i uke 5, trodde han henviste da.. Meeen, legen har ferie frem til jeg har time uansett, så... :p
Da kommer timen som kastende på deg når du får den! Du og jeg er like langt så du skal nok på ul rundt 15. September :D Iiiiik!
 
Back
Topp