Oul :)

Mammai2014

Flørter med forumet
I dag kom timen til oul i posten, den 10.september. Så da er det bare til å begynne nedtellingen. Er så spent på kjønn, har en liten guttebass fra før så hadde jo vert litt kjekt med jente denne gangen. Men begge deler er hjertelig velkommen <3 Andre som har fått oul time? :)
 
I dag kom timen til oul i posten, den 10.september. Så da er det bare til å begynne nedtellingen. Er så spent på kjønn, har en liten guttebass fra før så hadde jo vert litt kjekt med jente denne gangen. Men begge deler er hjertelig velkommen <3 Andre som har fått oul time? :)

Fikk time i posten i går!;) 10.september jeg og! Når har du termin?
 
Fått 10 september eg og. :)
Termindato 10 feb.
 
Ikke fått innkalling enda :(
Når var dere hos legen og ordna det?
Ikke jeg heller :-(

Jeg var i uke 5... Snart en mnd siden! Lukter at jeg må purre :p Blir fint å få en dato å telle ned til:D
 
Takk for svar :)
Et spm til, for dere med litt erfaring kanskje. hehe.. Jeg var på 1 svangerskapskontroll hos legen 29 juni, da var jeg vel rundt 9-10 uker. ja jeg vet det er tidlig, men det ble sånn med tanke på ferie og slikt. men når burde jeg da gå til jordmor? Bør jeg ta det når i uke 12-14? Eller venter til etter OUL? :)
 
Jeg var hos legen da jeg var 5 uker.. Termin 15.feb, og ikke hørt noe fra sykehuset enda.. Skal til jm på mandag. Får litt ekstra oppfølging, så får komme til hu når jeg føler for det selv. Samme jm jeg hadde forrige gang :) er 9+0 i morgen :)
 
Takk for svar :)
Et spm til, for dere med litt erfaring kanskje. hehe.. Jeg var på 1 svangerskapskontroll hos legen 29 juni, da var jeg vel rundt 9-10 uker. ja jeg vet det er tidlig, men det ble sånn med tanke på ferie og slikt. men når burde jeg da gå til jordmor? Bør jeg ta det når i uke 12-14? Eller venter til etter OUL? :)

Jeg var hos legen 9+0 og skal til jordmor uke 15+1. Jeg ringte bare til jordmortjenesten for å få meg registert og da satte de opp time når de ville ha meg inn. Så bare ring til uka du og hør hva de sier;)
 
Ikke fått innkalling enda :(
Når var dere hos legen og ordna det?

Ble henvist for litt over ei uke sida, når jeg var på ul på sykehuset. Har ikke fått time enda, men stresser ikke så mye med det :) Timen kommer, men purr uti august hvis ikke :)
 
Jeg venter i spenning selv;) legen sendte inn for litt over en uke siden. Så regner med å få den i posten neste uke en gang. Håper jeg får starten av september jeg og;) har termin rundt 4 februar.
 
Var hos legen 5. Juli, så tok akkurat en uke her. Kommer kanskje litt ann på sykehuset, med ferie og sånn. Ikke vet jeg. Jeg skal hvertfall på kk.
 
Back
Topp