Oul :)

En tråd i 'Februar 2016' startet av Mammai2014, 10 Jul 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Jeg stemmer JA :) Uten å vite hvordan vi får det til.. :)

2. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Er det ikke bare å kopiere listen som den står, og opprette en ny tråd? :)

3. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Neida vi kan bare klistre denne? :) Kan sende til admin etterpå jeg. Må inn med pc for å kopiere linken.

4. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Men er det ikke litt dumt at selve lista ligger så langt ned på innleggene? Kjekt hvis lista hadde vært det første innlegget så finner vi den lett. Dumt å må bla til side 9 (f,ex) for å finne lista? :eek:

• Liker Liker x 1
  5. krystallklart Elsker forumet

Ja vi må ha en tråd der lista er i første innlegg

• Liker Liker x 2
  6. ToTette Elsker forumet Februarlykke 2016

Har time 17.09. Nesten i uke 19 da. Altfor lenge å vente til :/

7. Fikk du med deg dette Mamsemoms? =)

8. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Hun har likt innleggene så da har hun nok sett det :)

• Liker Liker x 1
  9. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Jepp:) Men jeg vil helst ikke være ansvarlig for å redigere denne også, så fint om noen andre kan lage ny tråd :)

• Liker Liker x 1
  10. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Jeg vurderer sterkt en ul før! :p må kanskje bestille snart da. Var ventetid på gyn klinikken også?

11. Ja, noen andre av oss må klare for å fikse dette :)

12. Anki89 Elsker forumet Oktobermirakler 2013

Jeg hadde en ganske lik opplevelse da jeg var hos jordmor med første.. De er gal enkelte!
    Meg og min samboer delte en flaske vin eller to hver helg når vi ikke var gravid. Jordmor spurte de samme spørsmålene som hos deg. Hvor fort jeg kjente det osv.. jeg sa 2 glass var sikkert nok før jeg ble susen.
    Fortalte henne at siden vi ble gravid hadde jeg ikke inntatt noe, og det ble naturligvis mye mindre på min samboer også.

Hun mente likevel at sannsynligheten for at jeg endte opp som alkoholiker etter fødselen var relativt stor og jeg måtte passe ekstra godt på o_O

For å si det sånn, det ble siste time hos jordmor og jeg har enda ikke endt opp som alkoholiker eller noe i den gaten.. :p

13. Nesten godt å høre det er flere som har møtt slike jordmødre, selvom jeg i grunnen ikke unner noen det. :p

Gikk du kun til fastlegen deretter eller?
    Spørs om ikke jeg ender opp som alkis jeg også.. Drakk meg jo faktisk småfull annen hver måned. SYKT utsatt. :eek:

14. Anki89 Elsker forumet Oktobermirakler 2013

Ja du bør bare passe på! :p
    Det er helt sprøtt at de får seg til å si slike ting..

Den hendelsen toppet egentlig bare svangerskapskontrollene, hun mente også at jeg var for tjukk og burde spise annerledes enn hva jeg gjorde.. jeg veide 58kg da jeg ble gravid, og dette var relativt i startfasen..

Ja jeg gikk kun til fastlegen etter det. Har en fantastisk fastlege så går bare der denne gangen også :)

15. Herregud. 58 kg er jo ingenting. Min sa heldigvis ikke noe, til tross for at jeg veide 10 kg mer enn deg på første UL.
    Da hadde jeg blitt lei meg rett og slett. :(

16. Anki89 Elsker forumet Oktobermirakler 2013

Hun var helt sprø, og slike kommentarer bør de spare seg for. Jeg tåler det og tok det ikke innover meg, men de vet aldri hvem de snakker til.

17. Nei, sånt kan jo faktisk få alvorlige følger om man sier det til feil folk :eek:

• Liker Liker x 1
  18. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Nei gå du hjem for ei fæl dame! Jeg hadde gått rett i kjellern av en sånn kommentar, så håper jeg ikke møter på henne :p 58 er jo ingenting?!

19. ToTette Elsker forumet Februarlykke 2016

Ja, da jeg ringte før ferien var første ledig i september. Så da blir det jo det samme... :(

20. ToTette Elsker forumet Februarlykke 2016

Får ikke quotet Lillemor_Førstegangs, men hva i alle dager?? Legen min fylte ut det skjema sist og da sa jeg aldri på alkohol, for trodde han mente mens jeg var gravid. Så da jeg kom til jordmor fikk jeg følgende kommentar: "Jeg ser det står at du aldri drikker. Stemmer det? Det er jo ikke så veldig vanlig??" De er nok litt rundere i kantene i Drammen.... :D

Del denne siden