OUL- ordinær ultralyd

Var i går (18+5), og fekk sett vår tredje :Heartred Datoen er den samme som menstrasjonsdatoen faktisk!

Kor mykje tenker dykk over størrelse på babyen i forhold til persentilane? Vår ligger over på 76 på hauet, 53 på mage og 85 på lengden på beina. Det kan virke som om det blir ein stor baby på lille meg på 160cm :laughing002
 
Var i går (18+5), og fekk sett vår tredje :Heartred Datoen er den samme som menstrasjonsdatoen faktisk!

Kor mykje tenker dykk over størrelse på babyen i forhold til persentilane? Vår ligger over på 76 på hauet, 53 på mage og 85 på lengden på beina. Det kan virke som om det blir ein stor baby på lille meg på 160cm :laughing002
Nå, tenker jeg ikke så mye over det. Men kommer nok til å gjøre det utover på senere kontroller. Fikk en på 0 percentilen sist og skal være veldig lykkelig om jeg har en som er stor i stedenfor liten denne gangen :angelic:
 
Var i går (18+5), og fekk sett vår tredje :Heartred Datoen er den samme som menstrasjonsdatoen faktisk!

Kor mykje tenker dykk over størrelse på babyen i forhold til persentilane? Vår ligger over på 76 på hauet, 53 på mage og 85 på lengden på beina. Det kan virke som om det blir ein stor baby på lille meg på 160cm :laughing002

Jeg skjønner ikke noe av de persentilene, så tenker ikke noe over det:laughing002
 
Back
Topp