OUL- ordinær ultralyd

Åja. Da jeg var på OTUL sa dem til meg at de satt termin da, dersom de fikk godt bilde/vinkel på timen. Det gjorde de, så de skrev inn ny termin på helsekortet, og da jeg kom på OUL sa jm «siden du fikk fastsatt termin på tidlig ultralyd, så kommer ikke jeg til å endre på den nå». Men det varierer kanskje fra sted til sted da..
Ja, det kan virke sånn…
 
Virker som om det varierer. De satte ikke termin på meg på otul!
 
Skal på OUL på torsdag neste uke, da er jeg ca 18+5. Jeg fikk beskjed på OTUL at termin ville bli fastsatt på OUL :)
 
Har i slutten av mai. Gleder meg skikkelig og kjenner jeg er mer spent på kjønn denne gangen enn første.
 
15 mai, og da er jeg 18+6 ifølge OTUL hvor jeg ble flytta tre dager frem :love017 Gleder meg masse, vi vet ennå ikke kjønn så blir veldig spennende :D
 
Jeg skal 01.06, da er jeg 19+4 ☺️
Det er vel samme rutinen på denne UL regner jeg med, men er det vanlig at termin kan endre seg igjen etter denne, OUL?
De fastsatte termin på tidlig UL i uke 12, og skrev det på helsekortet også. Ser ut som det er det jeg skal forholde meg til
Ehm trodde de fastslo den på oul? er vel den terminen som gjelder, også kommer baby 2 uker +/- , har jeg hørt
 
Ehm trodde de fastslo den på oul? er vel den terminen som gjelder, også kommer baby 2 uker +/- , har jeg hørt
Sniker fra september

Virker som at dette varierer litt fra sykehus til sykehus. Ved SUS fastsetter de nå termin ved OTUL så frem de får tatt de nødvendige målingene da. Da endres den ikke ved OUL.
 
Back
Topp