OUL- ordinær ultralyd

Ellybelly96

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Novemberfnuggene 2023
Noen som har vært på OUL? evt når skal dere?
Ble dere satt mye fram/tilbake?

Selv skal jeg 31.mai, da er jeg 20+6 :Heartbigred
 
Omtrent nettopp hatt toul jeg :p må vente helt til 5.juni for oul, er da 19+2
 
Jeg skal 01.06, da er jeg 19+4 ☺️
Det er vel samme rutinen på denne UL regner jeg med, men er det vanlig at termin kan endre seg igjen etter denne, OUL?
De fastsatte termin på tidlig UL i uke 12, og skrev det på helsekortet også. Ser ut som det er det jeg skal forholde meg til
 
Jeg skal 01.06, da er jeg 19+4 ☺️
Det er vel samme rutinen på denne UL regner jeg med, men er det vanlig at termin kan endre seg igjen etter denne, OUL?
De fastsatte termin på tidlig UL i uke 12, og skrev det på helsekortet også. Ser ut som det er det jeg skal forholde meg til
Sniker fra september; jeg var på OUL på mandag. Siden de fastsatte termin på TUL, så endrer de ikke på den på OUL ☺️
 
På sykehuset her skrev demospill ny terim på oTUL, men sa at de endret den på oul om de kom frem til noe annet da.
Åja. Da jeg var på OTUL sa dem til meg at de satt termin da, dersom de fikk godt bilde/vinkel på timen. Det gjorde de, så de skrev inn ny termin på helsekortet, og da jeg kom på OUL sa jm «siden du fikk fastsatt termin på tidlig ultralyd, så kommer ikke jeg til å endre på den nå». Men det varierer kanskje fra sted til sted da..
 
Back
Topp