OUL- ordinær ultralyd

Var i dag ❤ alt fint med baby. Og det blir ei jente til. Ble ikke like fine bilder nå som ved uke 12. Var litt dårligere plass nå, og hun ville helst bare ligge med hode godt gravd ned i symfusen, godt intil blæra mi. Hehe. Hun hadde virkelig ikke lyst til å flytte seg, uansett hvor mye jordmor herja med den sonden. Var nok for tidlig på morgenen, hehe.
 
Noen andre som ikke har fått time enda? Jordmor ba meg ringe sykehuset dersom jeg fortsatt ikke har fått time i uke 17, så jeg etterlyste timen idag, men fikk bare beskjed om at det er fulle lister og jeg må vente til de får inn ekstra kapasitet?. Trenger litt god tid på å skaffe fri til barnefar, så hadde vært fint å få en dato snart
 
Noen andre som ikke har fått time enda? Jordmor ba meg ringe sykehuset dersom jeg fortsatt ikke har fått time i uke 17, så jeg etterlyste timen idag, men fikk bare beskjed om at det er fulle lister og jeg må vente til de får inn ekstra kapasitet?. Trenger litt god tid på å skaffe fri til barnefar, så hadde vært fint å få en dato snart

En venninne av meg har termin i midten av oktober, og har heller ikke blitt kalt inn enda. Krysse fingrene for at dere begge får innkalling snart!
 
Lykke til!!! Blir spennende å høre om det fremdeles er en liten gutt inni der :love017
Det blir spennende :hilarious: fikk jo ikke sett selv og blitt overbevist sist så.
Er også spent på om de vil sjekke livmorhalsen pga alle kynnerne jeg har.
Såklart har jeg litt " reisemage" i dag (når jeg er så spent!) Så det er jo så ekkelt om de skal ta noe innvendig. Selv om jeg har dusja så føler jeg at det er ekkelt om 3-4 skal se med lys og lykt inni der.i mitt første svangerskap hadde jeg 3 timer med rier i uke 27 og da kom det inn 5 stk for å vurdere med lyskaster på rett i dåsa:hilarious::dance008
 
Det blir spennende :hilarious: fikk jo ikke sett selv og blitt overbevist sist så.
Er også spent på om de vil sjekke livmorhalsen pga alle kynnerne jeg har.
Såklart har jeg litt " reisemage" i dag (når jeg er så spent!) Så det er jo så ekkelt om de skal ta noe innvendig. Selv om jeg har dusja så føler jeg at det er ekkelt om 3-4 skal se med lys og lykt inni der.i mitt første svangerskap hadde jeg 3 timer med rier i uke 27 og da kom det inn 5 stk for å vurdere med lyskaster på rett i dåsa:hilarious::dance008
Du må oppdatere! Når er timen?

Hahahahah nå måtte jeg le :hilarious: krysser fingrene for at du slipper lyskaster og eks antall mennesker stirrende oppi der.
 
Da har vi vært :love7 fortsatt en liten gutt. Satt frem noen dager.Flyttet fra 13.10 til 09.10.
Morkaka foran åpning, foran og litt mot siden så ny UL i 32. Satser på at den flytter seg som den gjorde sist.
 
Da har vi vært :love7 fortsatt en liten gutt. Satt frem noen dager.Flyttet fra 13.10 til 09.10.
Morkaka foran åpning, foran og litt mot siden så ny UL i 32. Satser på at den flytter seg som den gjorde sist.
Hurra! Gratulerer med liten gutt :love7 så fint 3D-bilde! På ekte en liten baby!!
 
Back
Topp