Det trenger du ikke med på OULJeg skal på OUL i morgen, kjenner jeg er litt nervøs og spent.Håper vi får vite kjønn.
Skal man forresten ha med urinprøve og ta vekt osv. på OUL, eller er det hovedsakelig hos jordmor/lege man gjør dette?
Enig med Lillegull.Jeg skal på OUL i morgen, kjenner jeg er litt nervøs og spent.Håper vi får vite kjønn.
Skal man forresten ha med urinprøve og ta vekt osv. på OUL, eller er det hovedsakelig hos jordmor/lege man gjør dette?
Den flytter seg som oftes, di vil da ha en my kontroll i forhold til at den ikke ligger over fødekanalen, da vil du kanskje få tilbud on keisersnitt. Men det vanligere er ar den flytter på seg seinere for da har du fått magen høyere oppJeg var i forrige uke, og skal få ei jenteFikk beskjed om at jeg har lavtliggende/forliggende de morkake, så fikk en ny time i uke 30. Det virket som det var noe de tok helt med ro, og sa at den vanligvis flyttet på seg innen da. Har derfor ikke stresset noe med det, før jeg så en artikkel her på Babyverden med tittelen «Forliggende morkake kan være farlig». Synes ikke det akkurat var dekning for den tittelen i artikkelen, men er det noen som har erfaring med dette her? Det er første graviditet for meg, og jeg prøver å beholde roen og ikke bli stresset av alt som skjer.
Håper virkelig det - vil virkelig ikke ta keisersnittDen flytter seg som oftes, di vil da ha en my kontroll i forhold til at den ikke ligger over fødekanalen, da vil du kanskje få tilbud on keisersnitt. Men det vanligere er ar den flytter på seg seinere for da har du fått magen høyere opp![]()
De har hverandre, gutta, ihvertfall.Alt var bra på oul i dag, og vi venter også en liten jenteSå da blir jentene i enda mer overtall her (har 2 gutter og 3 jenter fra før)
![]()
Jepp, veldig santDe har hverandre, gutta, ihvertfall.![]()
Skulle ønske jeg kunne få keisersnittHåper virkelig det - vil virkelig ikke ta keisersnittTakk for svar, skal prøve ikke tenke mer på det og satse på at det ordner seg
![]()
Det er sikkert veldig forskjellig hvordan folk tenker rundt sånt. For min del liker jeg ikke tanken på et kirurgisk inngrep i det hele tatt. Virker skummelt, men kan skjønne hvorfor noen kanskje tenker det er bedre ogsåSkulle ønske jeg kunne få keisersnittDet hadde føltes så mye tryggere
![]()
Regner med at du har sett på andre tråder, men svaret er nå altså JA. Far kan få være med fra og med i dag, 21.06.Hei. Jeg skal på OUL den 24 juni. Dere som har vært på ultralyd, fikk pappaen lov å bli med da ? Ahus har ikke oppdatert siden 28 april og der står det at pappaen ikke kan bli med. Har ikke lyst Til å vite hva vi får alene.