mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ja det er sikkert likså greit. For har det gått gale så finner en alltids ut av det ved å begynne å blø etterhvert etc. En får jo ikke gjort noe så tidlig fra eller til. Testen så grei ut i mårrest. Den første urin gikk rett i do igår 6.30, for jeg var amøbe etter xonvea. Etter å ha gitt gaver å sunget for 9 åringen la jeg meg igjen. Og det er godt mulig jeg har drukket en del av vannflasken i halvsøvne og på natten, for så at flasken var rimelig slunken. Det er en bivirkning av xonvea, å bli veldig tørr i munnen. Jeg drakk en del i natt og, så jeg tok det med i betraktningen med tanke på morgenurin.
Jeg vet ikke om jeg har sluttet å testeJeg har jo 9 tester igjen. Pluss en digital som jeg vil ta på mandag, 5+0
Hva jobber du med og når begynner du? Ned tanke på Xonvea. Jeg hadde ikke hatt sjans å komme ut av dvale til jobb. 9.30 klarte jeg å begynne å krype ut av komaen. Ikke at jeg sov, men sånn helt i ørska.
Ikke time før uke 6 nei, det er vel sent ja. Veldig bra du heller fikk time hos gynekologen og får ordnet alt derNår har du time?
De insisterte på ultralyd på meg på tirsdag. Jaha ja, å hva kan de forvente å se. Synes det var rart. For sist sa de det ikke var behov for det ved innleggelse 6+0 en gang. Men men opp i stolen. To gynojologer, en sykepleier og en legestudent tittet og tittet. Slimhinnen var vist tykk som ved begynnende graviditet. Og en liten vanncyste et eller anna sted, men ingenting umiddelbart urovekkende sa hun ene.
Neste time på sykehuset er fredag om en uke. Da er jeg 5+4.
Gratulerer med 4+0
Du hadde sagt det til ene jenta?
Gratulerer så mye med dagen til 9åringen
![cool05 :cool05 :cool05](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-cool05.gif)
![Red heart :heart: ❤️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)
Har time hos gyn nå på tirsdag, så da ber jeg om en hcg-måling også
![happy119 :happy119 :happy119](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-happy119.gif)
![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)
Takk, takk. Ja, har sagt det til 13åringen og hun ble glad
![Red heart :heart: ❤️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)
![dummy1 :dummy1: :dummy1:](/styles/default/xenforo/dummy1.png)
![Heart Pink :Heartpink :Heartpink](/styles/default/xenforo/Heart_pink.jpg)