Ja, men jeg tror jeg skal holde mine erfaringer for meg selv, så jeg ikke skremmer andre gravide unødvendig

Kan jo hende det går fint for dems del om testene ikke er så sterke

Har veldig mye å si med hvor konsentrert urinen er. Og har man drukket en del eller som vanlig kvelden før, så får man ikke så konsentrert morgenurin, og da er det lurt å teste med 2.urin(da drikker man ikke fra man har stått opp til man tester med 2.urin).
Hehe, så var jeg selv også. Ble gravid på p-sprøyta med eldstesnupp. Så visste ikke jeg var gravid, men tok en digital som da ble positiv. Og slo meg til ro med det, da var jeg gravid da

begynte først å teste en del med nr 3

Har du gitt deg med testing?

Om du er bekymret så anbefaler jeg heller å måle hcg-økningen over to dager

Jeg skal måle hcg på tirsdag og torsdag. Ringte legekontoret igår, for å få time til fastlegen så jeg kan få resepter med xonvea og Zofran, vel han hadde ikke ledig time før jeg er i uke 6 den 4.april. og da har jeg jo vært sengeliggende en uke allerede. Så tok kontakt med den private gynekologen min, han er også spesialist i ultralyd. Så veldig betryggende å gå til han. Betaler for det og, da. Så fikser han resepter til meg og jeg får tatt hcg-måling. Liten vits med ultralyd så tidlig. Er idag 4+0