O'store skravletråden

Et lite spørsmål. Når dere tar hcg prøve, bare møter dere opp på legekontoret? Eller må man bestille time hos lege først? :)

Her må det bestilles time først:-/
 
Spent på hva HCG lå på igår :nailbiting: Screenshot_20230329_175834_Samsung Internet.jpg
 
Et lite spørsmål. Når dere tar hcg prøve, bare møter dere opp på legekontoret? Eller må man bestille time hos lege først? :)
Jeg møtte bare opp for å ta T4 blodprøver. Spurte om jeg kunne ta hcg prøve også. Men da måtte hun snakke med lege først så han kunne legge det inn. Veldig rart at hun kunne det ene men ikke det andre :p
 
Jeg bruker fortsatt babycall på jentungen på 2 år. Full oversikt med kamera å alt :p bare meg sikkert som har det på ei så gammal frøken ;)
 
Spent sjæl jeg nå ☺️☺️

Kjenner meg helt rolig igjen, siden alt er som vanlig og ingen smerter, men greit å vite hva den ligger på❤️ Har du tatt en hcg-måling idag?
 
Jeg bruker fortsatt babycall på jentungen på 2 år. Full oversikt med kamera å alt :p bare meg sikkert som har det på ei så gammal frøken ;)

Nei, absolutt ikke. Bruker vår med CAM ennå til han på 18mnd :)
 
Kjenner meg helt rolig igjen, siden alt er som vanlig og ingen smerter, men greit å vite hva den ligger på❤️ Har du tatt en hcg-måling idag?
Nei jeg gadd ikke. Jeg er ikke så bekymret. Jeg tok bare stoffskifte. Ellers så måtte jeg venta på legen osv. hadde ikke bestilt time :p
 
Nei jeg gadd ikke. Jeg er ikke så bekymret. Jeg tok bare stoffskifte. Ellers så måtte jeg venta på legen osv. hadde ikke bestilt time :p

Aha, det er så teit synes jeg. Altså, måle HCG lissom. Det kan ikke helsesekretær godkjenne, men nei, er legen som på rekvirere det!
 
Hærlighet, i dag er jeg veldig trøtt. Jentungen sovna nå nettop, så jeg la meg i senga faktisk :p i morgen henter jeg ikke henne så tidlig i barnehagen :p skal jobbe på fredag så i morgen må mor hvile ;)
 
Aha, det er så teit synes jeg. Altså, måle HCG lissom. Det kan ikke helsesekretær godkjenne, men nei, er legen som på rekvirere det!
Veldig rart. Men jeg regner med at alt står bra til med lille spire, kjennes sånn ut hvertfall ;) så får jeg holde ut til TUL om 15 dager ish ;)
 
Veldig rart. Men jeg regner med at alt står bra til med lille spire, kjennes sånn ut hvertfall ;) så får jeg holde ut til TUL om 15 dager ish ;)

Jaaa, detta er en terminspire:love017:love7:binkybaby
 
Jeg er så sinnsykt suuuulten. Det lover ikke bra. Jeg kan ikke gå opp like mye som sist:p merker jeg ikke blir mett ;) aaaah. Å har lyst på sjokolade også :p
 
Jeg er så sinnsykt suuuulten. Det lover ikke bra. Jeg kan ikke gå opp like mye som sist:p merker jeg ikke blir mett ;) aaaah. Å har lyst på sjokolade også :p
Ikke lett å motstå når en er sulten, si:hilarious: hat du lov til å spise frukt og slikt? Tenker med tanke på diabetesen?❤️ fruktsalat med vaniljekesam og litt hakket, mørk sjokolade over... det er digg, det:joyful:
 
Det er så rart.. når jeg har vært gravid tidligere har jeg vært sååå trøtt hele tiden helt fra tidlig av! Sovnet hvor enn jeg har satt meg ned :hilarious: men denne gangen har jeg så mye energi! Klarer ikke legge meg på kveldene sitter oppe flere timer lenger enn jeg har gjort siden jeg fikk første for snart 5 år siden :hilarious::excited001:excited001
 
Det er så rart.. når jeg har vært gravid tidligere har jeg vært sååå trøtt hele tiden helt fra tidlig av! Sovnet hvor enn jeg har satt meg ned :hilarious: men denne gangen har jeg så mye energi! Klarer ikke legge meg på kveldene sitter oppe flere timer lenger enn jeg har gjort siden jeg fikk første for snart 5 år siden :hilarious::excited001:excited001
Så deilig da! Jeg merker også mindre til trøttheten, men ikke så mye på kvelden. Jeg våkner mellom 5 og 6 hver dag, og får ikke sove mer... Er mer opplagt på jobb enn jeg har vært på år og dag!
 
Det er så rart.. når jeg har vært gravid tidligere har jeg vært sååå trøtt hele tiden helt fra tidlig av! Sovnet hvor enn jeg har satt meg ned :hilarious: men denne gangen har jeg så mye energi! Klarer ikke legge meg på kveldene sitter oppe flere timer lenger enn jeg har gjort siden jeg fikk første for snart 5 år siden :hilarious::excited001:excited001

Deilig med mer overskudd og energi :smiley-bounce015 :thumright :Heartred Nyyyyt det❤️
 
Så deilig da! Jeg merker også mindre til trøttheten, men ikke så mye på kvelden. Jeg våkner mellom 5 og 6 hver dag, og får ikke sove mer... Er mer opplagt på jobb enn jeg har vært på år og dag!

Herlig med mer overskudd og energi❤️
 
Da har jeg hatt første time hos jordmor. Hadde virkelig ikke regnet med at jeg skulle få time så tidlig, og hun ble litt overrasket, hun også. Er bare 4+4. Vi fikk tatt blodprøver, ordnet helsekort, målt blodtrykk, henvist til ultralydene (for trolig i uke 11 og 19) og pratet litt.

Jeg fortalte at vi er mer nervøse og urolige denne gangen. Hun har mye ledig tid framover, så jeg skulle bare ta kontakt om det var noe vi tenkte på, om jeg opplever blødninger denne gangen osv. Er godt og betryggende å være hos henne, kjenner jeg!
 
Back
Topp