Oss testetøser imellom

Testet igjen nå, ettermiddagsurin, man hadde holdt meg relativt lenge.
Som jeg skrev på forrige innlegg så har jeg hatt en "følelse" av at det har foregått noe utenom normalen i kroppen helt siden noen få dager etter EL. Forventet mens er i morgen eller mandag, litt usikker.

Vedlegg

• 20251122_152336.jpg
    20251122_152336.jpg
    168,3 KB · Visninger: 73
Testet igjen nå, ettermiddagsurin, man hadde holdt meg relativt lenge.
Som jeg skrev på forrige innlegg så har jeg hatt en "følelse" av at det har foregått noe utenom normalen i kroppen helt siden noen få dager etter EL. Forventet mens er i morgen eller mandag, litt usikker.
Ser noe på denne:joyful:

Første gang jeg tester for EL, blir gal fordi jeg ikke virker å ha fått EL og ikke har fått mensen etter medisinsk abort den 31. oktober (etter MA). Vet det kan gå litt tid før syklusen normaliserer seg, men man føler man ikke har noe tid å kaste bort.

Kan jeg anta at den 20. november er positiv, og at jeg egentlig kan få mensen anyday nå? Den ble aldri sterkere enn kontrollstreken. 5 minutter virker også alt for kort til at fargestoffet har flytta seg ferdig da.
Jeg er redd for at kroppen har gått i lockdown og er tom for egg (42 år) :eek:

Jeg måler basaltemp. med en sånn Ultrahuman smartring, og betaler for en plugin som skal holde bedre kontroll på eggløsning, men den heller viser å ha vanskelig for å sammenligne greier før man legger inn minst én mens.

IMG_4776.jpg

Ble en spontanabort på 5+0, men det går fint. Var ikke noe planlagt fra vår side. Men kanskje det flimret en gnist hos meg om nr 3
Så leit ❤️ du får la det synke og kjenne på hva dere ønsker etter hvert ❤️

Siden jeg elsker å se slike bilder der testene ligger sammen, så må jeg dele til de andre som evt også liker å studere slike! For å vise at testene er forskjellig, og styrken kan variere litt fra dag til dag.
6-8 dpo har nesten usynlig strek, men der er noe! Forventet mens var 14 eller 15 dpo, og selv da var ikke strekene like sterk som kontrollstreken.
Var egentlig fornøyd med testingen allerede 13-14 dpo, hadde bare så mange tester igjen. Hadde opphold i testing fra 17 dpo til jeg brukte opp de to siste testene.
Digital viste 3+ på 5+5:love7
Fikk dye stealer 6+0

Div design a4.jpeg

Hei alle testtøser :joyful:
Jeg er 11 dpo i dag og syns selv disse er negativ, men jeg kjører alle graviditetstester jeg tar gjennom premom - «andre» på eggløsningstester bare for å se om den fanger opp noe og begge kommer på 0,01. Så nyskjerrig på om dere ser noe?
Babyplan er tatt på morgenurin og makesure er tatt 1,5 time etter.

Vedlegg

• IMG_477666D0-A774-482C-A6BD-A1C6116B0E9B.jpeg
    IMG_477666D0-A774-482C-A6BD-A1C6116B0E9B.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 62
  • IMG_8430.jpeg
    IMG_8430.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 62
Hei alle testtøser :joyful:
Jeg er 11 dpo i dag og syns selv disse er negativ, men jeg kjører alle graviditetstester jeg tar gjennom premom - «andre» på eggløsningstester bare for å se om den fanger opp noe og begge kommer på 0,01. Så nyskjerrig på om dere ser noe?
Babyplan er tatt på morgenurin og makesure er tatt 1,5 time etter.
IMG_9517.jpeg
Jeg prøvde også å legge mine tester i premom, for å sammenligne styrken, men jeg fikk 0,0 på alle, selv om det åpenbart er strek :p så akkurat den appen ville jeg ikke stolt veldig på.

Jeg ser antydning til strek på ene bildet, men såpass svakt at jeg er usikker på om det er strek eller ikke.

Hei! :)

Jeg har nå vært testetøs siden i høst etter at mannen gjorde en vasektomi reversering :happy: Jeg var ikke enig da han valgte å ta en vasektomi, og hadde sett for meg et barn til. Vi har ei jente ifra før, men aldri følt på at familien er komplett, det mangler et barn til...
Til min store overraskelse valgte han å reversere, uten innblanding ifra meg faktisk, så her er jeg, gaaal av lengsel etter et barn til...

Dette er mitt første innlegg på forumet, og jeg kjenner virkelig på at jeg trenger noen som er i samme teste situasjon å snakke med før jeg tilter :wacky:
Jeg har brukt testene Metode ifra apotek 1, og ut ifra hva jeg har lest så kommer disse testene med litt svake resultater, hvilke tester anbefaler dere? Alle jeg har tatt frem til nå har vært blenda hvite og ingen skyggestreker, men så har jeg denne ifra i går kveld. Er det noen som ser noe her? Jeg innbiller meg at det er noe her, og bildet i negativ viser også antydning (det fikk jeg ikke lastet opp). Jeg fikk omtrentlig samme resultat i dag tidlig på en test til. Hvor mange tester fyrer dere av i løpet av en dag? Jeg tror jeg har testa nesten for vær do tur :p

Det er 5 dager til neste mens for min del, håper virkelig den ikke kommer :eek: Jeg har litt ujevne sykluser, og har ikke EL dato denne mnd.

Test.jpg

:whacky024

Hei! :)

Jeg har nå vært testetøs siden i høst etter at mannen gjorde en vasektomi reversering :happy: Jeg var ikke enig da han valgte å ta en vasektomi, og hadde sett for meg et barn til. Vi har ei jente ifra før, men aldri følt på at familien er komplett, det mangler et barn til...
Til min store overraskelse valgte han å reversere, uten innblanding ifra meg faktisk, så her er jeg, gaaal av lengsel etter et barn til...

Dette er mitt første innlegg på forumet, og jeg kjenner virkelig på at jeg trenger noen som er i samme teste situasjon å snakke med før jeg tilter :wacky:
Jeg har brukt testene Metode ifra apotek 1, og ut ifra hva jeg har lest så kommer disse testene med litt svake resultater, hvilke tester anbefaler dere? Alle jeg har tatt frem til nå har vært blenda hvite og ingen skyggestreker, men så har jeg denne ifra i går kveld. Er det noen som ser noe her? Jeg innbiller meg at det er noe her, og bildet i negativ viser også antydning (det fikk jeg ikke lastet opp). Jeg fikk omtrentlig samme resultat i dag tidlig på en test til. Hvor mange tester fyrer dere av i løpet av en dag? Jeg tror jeg har testa nesten for vær do tur :p

Det er 5 dager til neste mens for min del, håper virkelig den ikke kommer :eek: Jeg har litt ujevne sykluser, og har ikke EL dato denne mnd.

Vis vedlegget 475547

:whacky024
Ser en skygge, men klarer ikke se om det er farge. Det logiske svaret er jo å vente med å teste et par dager, men vet selv at det er vanskelig, spesielt når man har fått en skygge som kan se seg ihjel på

Ser en skygge, men klarer ikke se om det er farge. Det logiske svaret er jo å vente med å teste et par dager, men vet selv at det er vanskelig, spesielt når man har fått en skygge som kan se seg ihjel på
Ja, å vente er helt forferdelig :dead: Jeg veit jo innerst inne at uansett hvor mange tester jeg tar, så vil jo ikke resultatet endre seg stort i løpet få timer. Har et bittelite håp nå for de andre testene har vært helt blanke, og nå har jeg fått antydning til "skygge" på 2stk. Men det er godt å finne et forum hvor det er flere utålmodige sjeler :happy:

Back
Topp