Oss testetøser imellom

Hallo dere, vi hadde et uhell med prevansjon for en stund siden og jeg følte jeg burde ta en test. Er testene fra normal og jeg blir litt usikker da det ser ut som positiv test, men streken er så fryktelig tynn?? Skal den ikke flyte ut over området som kontrollstreken. Kan nevne at de fleste testene jeg har tatt får samme resultat mer eller mindre synlige. Jeg synes strekene ser grå ut i virkeligheten, men på bilder ser de jo rosa ut. Noen som har tatt normal sine tester i det siste?? :nailbiting::nailbiting: Før var de jo grønne og vet ikke helt om de har endret på dem?. (Dette blir om så 3 pjusken og må innrømme at vi er litt uforberedt).

Test 15:00
20251117_145735.jpg

Test 5:00
20251118_045550.jpg

20251118_045445.jpg

Screenshot_20251118_050512_Chrome.jpg

Vedlegg

• 1000011932.jpg
    1000011932.jpg
    1,2 MB · Visninger: 25
  • 1000011933.jpg
    1000011933.jpg
    946 KB · Visninger: 23
  • 20251117_145735.jpg
    20251117_145735.jpg
    437,5 KB · Visninger: 18
  • 20251118_045445.jpg
    20251118_045445.jpg
    1,1 MB · Visninger: 38
Dumme Metode-tester. Kjøpte disse før jeg leste at folk er fryktelig misfornøyde med dem, får skyggestreker og svake positive osv. Så da blir jeg også veldig i tvil om hva som foregår her! Er det strek? Er det skyggestrek? Testene er fra 10dpo (kveld) og 11 dpo (morgen).

Vedlegg

• IMG_9457.jpeg
    IMG_9457.jpeg
    461,1 KB · Visninger: 61
Hallo dere, vi hadde et uhell med prevansjon for en stund siden og jeg følte jeg burde ta en test. Er testene fra normal og jeg blir litt usikker da det ser ut som positiv test, men streken er så fryktelig tynn?? Skal den ikke flyte ut over området som kontrollstreken. Kan nevne at de fleste testene jeg har tatt får samme resultat mer eller mindre synlige. Jeg synes strekene ser grå ut i virkeligheten, men på bilder ser de jo rosa ut. Noen som har tatt normal sine tester i det siste?? :nailbiting::nailbiting: Før var de jo grønne og vet ikke helt om de har endret på dem?. (Dette blir om så 3 pjusken og må innrømme at vi er litt uforberedt).

Vis vedlegget 474389

Vis vedlegget 474387
Vis vedlegget 474391
Vis vedlegget 474388
Jeg har ikke erfaring selv, men har lest her inne at noen har opplevd falsk positiv på disse. Så jeg hadde nok prøvd et annet merke :)

Vis vedlegget 474389

Vis vedlegget 474387
Vis vedlegget 474391
Vis vedlegget 474388
Her vil jeg si positiv! Men kjøp makesure eller clearblue digital så får du vite det :happy:

Dumme Metode-tester. Kjøpte disse før jeg leste at folk er fryktelig misfornøyde med dem, får skyggestreker og svake positive osv. Så da blir jeg også veldig i tvil om hva som foregår her! Er det strek? Er det skyggestrek? Testene er fra 10dpo (kveld) og 11 dpo (morgen).
Jeg fikk også slike streker på metode, og nå sitter resultatet i baksetet på 16mnd:angelic:

Hei testetøser! Har ikke vært aktiv på forumet på over 6 år og måtte derfor lage meg ny bruker :banghead:

Jeg jeg har noen tester som jeg gjerne vil ha flere øyne på :angelic: jeg har en følelse som jeg ikke har hatt siden jeg ble gravid med yngste (som nå er 6 år). Går ikke på prevensjon, så ting kan jo selvfølgelig skje, men vi er absolutt ikke aktive prøvere. Jeg har alltid kjent når jeg har EL (ganske kraftige el-smerter hver syklus), og nå var EL natt til forrige søndag, så er rundt 9dpo.

Har hatt denne "følelsen" av at det er noe uvant med kroppen helt siden 6dpo da, men det var jo for tidlig å skulle ta test da. Tok derfor test 8dpo og i dag. Spurte chatgpt, som mener det er veldig veldig svak strek på begge testene og at de er sterkere enn gårsdagens tester.

Vet som sagt at det er tidlig å teste fortsatt, men med denne følelsen så klarte jeg ikke å la være (som tidligere testetøs )

Testene er make sure og vidi.

Vedlegg

• 20251118_183214.jpg
    20251118_183214.jpg
    113,9 KB · Visninger: 59
  • 20251118_183219.jpg
    20251118_183219.jpg
    78,2 KB · Visninger: 61

Vis vedlegget 474389

Vis vedlegget 474387
Vis vedlegget 474391
Vis vedlegget 474388
Jeg måtte kjøpe tester fra normal å teste bare for vitenskapens skyld etter å ha hørt mye dårlig, er 13 dpo i dag og gravid.
Denne ser positiv ut for meg! Streken er tydelig farget og ikke grå

Ser veldig positiv ut❤️

Hei testetøser! Har ikke vært aktiv på forumet på over 6 år og måtte derfor lage meg ny bruker :banghead:

Jeg jeg har noen tester som jeg gjerne vil ha flere øyne på :angelic: jeg har en følelse som jeg ikke har hatt siden jeg ble gravid med yngste (som nå er 6 år). Går ikke på prevensjon, så ting kan jo selvfølgelig skje, men vi er absolutt ikke aktive prøvere. Jeg har alltid kjent når jeg har EL (ganske kraftige el-smerter hver syklus), og nå var EL natt til forrige søndag, så er rundt 9dpo.

Har hatt denne "følelsen" av at det er noe uvant med kroppen helt siden 6dpo da, men det var jo for tidlig å skulle ta test da. Tok derfor test 8dpo og i dag. Spurte chatgpt, som mener det er veldig veldig svak strek på begge testene og at de er sterkere enn gårsdagens tester.

Vet som sagt at det er tidlig å teste fortsatt, men med denne følelsen så klarte jeg ikke å la være (som tidligere testetøs )

Testene er make sure og vidi.
Skimter noe på vidi! Veldig spennende :joyful:

Er det noen som ser noe her?
Fikk skygge på Babyplan tidlig for to sykluser siden, så tør ikke få noen forhåpninger… Dette er vanlige tester fra Makesure. 9 eller 10 dpo i dag.
IMG_9928.jpeg
IMG_9927.jpeg

Prøver å legge ut her også. Er det noen som har opplevd strek på feil sted? Denne må vel være defekt? :confused004
Metode tidligtest. Ca 9dpo
Hadde blank makesure vanlig i morges
20251119_132959.jpg

Prøver å legge ut her også. Er det noen som har opplevd strek på feil sted? Denne må vel være defekt? :confused004
Metode tidligtest. Ca 9dpo
Hadde blank makesure vanlig i morgesVis vedlegget 474490
Jeg bruker også metode, og syns kontrollstreken også er plassert feil! Det er et hint av noe på din ja, blir spennende å se om det utvikler seg!

Hei! Noen som ser noe her?
Hvor raskt etter en eventuell festeblødning har dere fått postive tester? Forrige gang tok det ca to døgn til meg. Jeg hadde lyserosa utflod sent mandag kveld uten at det har kommet noe mer etterpå, derfor jeg spør :)

Vedlegg

• IMG_3526.jpeg
    IMG_3526.jpeg
    423,6 KB · Visninger: 44
Hei! Noen som ser noe her?
Hvor raskt etter en eventuell festeblødning har dere fått postive tester? Forrige gang tok det ca to døgn til meg. Jeg hadde lyserosa utflod sent mandag kveld uten at det har kommet noe mer etterpå, derfor jeg spør :)
2-3 dager :) Siden du har normal makesure ville jeg satser på i dag for deg :nailbiting:

Back
Topp